Робота в агро: топ вакансій місяця

Червень був спекотним не лише за вікном, а й на ринку праці. AgroRobota.com.ua підготувала ТОП вакансій, які були популярними цього місяця.

Помічник менеджера з закупівель зернових та олійних

Група компаній «Прометей» запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду помічника менеджера з закупівель.

Кандидатам на цю посаду необхідно мати вищу економічну освіту. Бажаний досвід роботи помічником бухгалтера/бухгалтером, торговим представником. Впевнений користувач ПК, вільне володіння всіма засобами зв'язку.

Обов'язки:

  • своєчасний супровід процесу поставок с/г продукції;
  • спілкування з товаровиробниками і посередниками та вирішення поточних питань, в тому числі узгодження договорів, забезпечення правильності оформлення документації;
  • збір реєстраційних, бухгалтерських документів та своєчасне їх надання в договірний відділ компанії;
  • ведення обліку укладених договорів;
  • виконання службових доручень менеджера по функціональних напрямках.

Роботодавець пропонує офіційне працевлаштування, можливість підвищення рівня кваліфікації. Зарплата — 7000 грн.

Вакансія відкрита у м. Миколаїв. Офіс у центрі міста. Режим роботи 9.00-18.00, п'ятиденка.

Відгукнутися на вакансію

prometey-2.jpg (85 KB)

Вчений-економіст

У програмі USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) відкрили вакансію вченого-економіста у сфері сільського господарства.

Вчений-економіст проводитиме економічний аналіз на вимогу включно із моніторингом міжнародної торгівлі сільськогосподарською продукцією, долучатиметься до аналізу та прогнозування ефекту від інтервенцій та заходів АГРО, оцінки витрат та вигод, пов’язаних із законодавчими та нормативно-правовими регуляторними актами.

Роботодавець чекає резюме від кандидатів, які мають вчений ступінь та досвід проведення досліджень з економіки сільського господарства, досвід з економічного аналізу та міжнародної торгівлі в АПК, здатність використовувати в роботі програмні продукти Office 365, рівень володіння англійською мовою, достатній для виконання службових обов’язків.

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження програми.

Посада передбачає багато відряджень по території України за умови, якщо це дозволяють обставини.

Детальніше про вакансію

groshi-1.jpg (87 KB)

Регіональний координатор

Ще одна вакансія від USAID — регіональний координатор. Наразі необхідні фахівці у Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Одеській, Херсонській, Харківській, Полтавській, Черкаській областях.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

  • Освіта (вище ступеню бакалавра) з економіки, сільського господарства, агарного права, управління земельними ресурсами або пов’язаних сфер.
  • Не менше ніж 5 (п’ять) років практичного досвіду роботи в аграрному бізнесі та/або розвитку підприємництва в сільській місцевості, розвитку сільських територій.
  • Досвід координації впровадження регіональних проектів і стратегій, а також робота з сільськими громадами.
  • Робота з Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint and інші.)
  • Сильні навички міжособистісного спілкування, побудови команди тощо.
  • Володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання службових обов’язків (включно з використанням англомовних публікацій).
  • Використання програм MS Project та Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми.

Серед функцій регіонального координатора:

  • представлення проекту при взаємодії з органами місцевої влади та іншими донорськими проектами у регіоні призначення;
  • координація співпраці з ММСП, підприємствами агробізнесу, профільними асоціаціями,  органами місцевої влади, міжнародними проектами та фінансовими організаціями.
  • інформаційно-консультативна підтримка громад щодо супроводу проектів місцевого економічного розвитку та залучення фінансування.
  • координація роботи субпідрядників/ субгрантерів; 
  • координація та розвиток ринкових зв'язків з учасниками ланцюгів доданої вартості в секторах овочі, фрукти, ягоди, молоко, м'ясо, аквакультура та кондитерські вироби і окремі продукти харчування;
  • супровід організації пілотних демонстраційних ділянок на базі ММСП або інших партнерів, проведення демонстраційних показів та поширення  знань/практичних навичок;
  • просування стратегії кооперації для ММСП шляхом забезпечення послугами та засобами виробництва, вирощування однорідної продукції, післяврожайної доробки, консолідації товарних партій та подальшого продажу плодоовочевої продукції з доданою вартістю.

Передбачається укладення трудового договору.

Відправити резюме

pole_1.jpg (142 KB)

Комерційний директор

Компанія «Украгроком» відкрила у Києві вакансію і запрошуємо в команду комерційного директора.

Кандидати на цю посаду повинні мати вищу освіту (аграрна, економічна або фінансова буде перевагою), досвід на керівній посаді та автоматизації бізнес - процесів від 3-5 років, впевнений користувач ПК, знання програми 1С, наявність водійського посвідчення кат. «В».

Серед функціональних обов'язків:

  • Участь у стратегічному керівництві компанії.
  • Управління комерційною політикою.
  • Організація та контроль продажів напрямків ЗЗР, мікродобрив, насіння та мінеральних добрив.
  • Керування командою комерційного блоку.

Компанія «Украгроком» пропонує конкурентну зарплату (за результатами співбесіди), щорічний бонус, надає корпоративний автомобіль, пальне, ноутбук, мобільний зв'язок.

Офіційне працевлаштування згідно КЗпП.

Надіслати резюме

ukragrocom.jpg (154 KB)

Водій зерновоза

Агрохолдинг «ТАС АГРО» на регіональне підприємство в Богуславському районі Київської області запрошує на роботу водія зерновоза

Від кандидатів очікується безаварійний досвід водіння, досвід роботи в перевезеннях по Україні від 2 років, відмінне орієнтування на дорогах України,  знання внутрішніх пристроїв автомобілів з дизельним паливом і способів їх ремонтів. Посвідчення водія категорії С, Е.

Обов'язки:

  • якісне і акуратне перевезення вантажів між підприємствами;
  • проведення дрібного ремонту і ТО техніки;
  • щоденний догляд і контроль технічного стану автомобіля;
  • оформлення необхідної документації;
  • керування тягачем MAN/DAF 2013 – 2015 р.в.

Офіційне працевлаштування. Офіційна оплата праці від 20000 грн.

Відправити резюме

kamaz.jpg (199 KB)

Менеджер з продажу

У зв’язку з розширенням штату компанія Frendt шукає в команду відділу продажу менеджера.

Кандидатам на цю посаду обов’язково необхідно мати досвід роботи у сфері продажу.

Обов’язки:

  • здійснення продажу обладнання та послуг;
  • ведення переговорів з клієнтами і ведення ділових переписок;
  • залучення нових клієнтів;
  • поїздки у відрядження;
  • ведення клієнтської бази;
  • участь у виставках та днях поля.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування, навчання. Зарплата: ставка + система мотивації (обговорюється при співбесіді). Вакансія відкрита  м. Вінниця.

Надіслати резюме

frendt.jpg (107 KB)

Сервісний інженер

Ще одна вакансія від компанії Frendt — сервісний інженер.

Перевагою для кандидатів буде досвід роботи в аграрній сфері від 1 року. Але у будь-якому разі необхідно мати технічну або електротехнічну освіту, знає основи с/г техніки та GPS-систем, розумітися на гідравлічних системах та системах обприскування, бути готовими до відряджень по всій Україні.

Основні обов’язки:

  • установка та обслуговування гідравлічних автопілотів та систем обприскування;
  • технічна підтримка менеджерів з продажу;
  • надання технічних консультацій клієнтам;
  • виїзд до клієнтів для огляду техніки та підбір необхідного обладнання;
  • робота з технічною службою заводу-виробника.

Офіційне працевлаштування. Заробітна плата: ставка + %. Компанія Frendt забезпечує службовим автомобілем та необхідною технічною базою. Трансфер до сервісного центру і назад (с. Писарівка, Вінницька обл.).

Графік роботи: з 09:00 до 18:00 (пн-пт).

Відгукнутися на вакансію

inzhener-1.jpg (405 KB)

Координатор державного аграрного реєстру 

У програмі USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) у Донецькій, Луганській, Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській та Херсонській областях відкрили вакансію координатора державного аграрного реєстру.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

  • вища освіта у сфері землевпорядкування, геодезії, картографії або іншої близької спеціальності;
  • наявність необхідного технічного і технологічного забезпечення для виконання землевпорядних робіт за цим завданням;
  • кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника;
  • щонайменше 3-річний досвід проведення землеустрою;
  • комп'ютерні навички на рівні досвідченого користувача.

Основні обов’язки:

  • оволодіння навичками роботи з програмним забезпеченням ДАР;
  • роз'яснювальна робота і комунікація з Керівництвом громади, сільським землевпорядником і фермерами щодо ДАР;
  • проведення землевпорядних робіт, для виправлення помилок в кадастрі;
  • надання консультаційної допомоги щодо реєстрації прав оренди на земельні ділянки;
  • підготовка регулярної проміжної автоматизованої звітності.

Для залучення на цю посаду передбачається укладання короткострокового договору підряду.

Детально про вакансію

koordynator.jpg (86 KB)

Фінансовий директор

Агрохолдинг CareField шукає кандидата на вакансію фінансового директора.

Серед основних обов’язків:

  • прорахунок економічної моделі бізнесу;
  • бюджетування компанії, план-факт;
  • податкове планування;
  • розробка та контроль планово-облікової документації;
  • аналіз управлінського обліку;
  • фінансовий аналіз та оптимізація бізнес-процесів;
  • прорахунки матеріальних, трудових і фінансових витрат підприємства, нових видів діяльності, прогресивної техніки та технології.
  • участь в проведенні інвентаризацій активів та зобов'язань підприємства;
  • управлінські та внутрішні звіти для керівництва компанії в ExceI, 1С8.

Роботодавець гарантує своєчасну зарплатню. Рівень заробітної плати залежить від рівня знань та вмінь кандидата.

Відправити резюме

dolar.jpg (274 KB)

Менеджер зі збуту

У зв'язку з розширенням клієнтської бази команда компанії «Іскофіта» шукає кандидатів на позицію менеджера зі збуту кормів, кормових добавок та дезінфікуючих засобів.

Позиція менеджер зі збуту відкрита у відділах свинарства, птахівництва і ВРХ.

Кандидати повинні мати ветеринарну/зоотехнічну освіту, досвід в продажах B2B від 2х років. Досвід роботи в сфері тваринництва, знання принципів продажів в галузі ветеринарії та годування будуть суттєвою перевагою.

Основні завдання:

  • працювати з постійними клієнтами і розширювати їх купівельний портфель;
  • проводити аудит щодо годівлі та утримання тварин, інспектувати на предмет виявлення субклінічного маститу корів і оцінювати якість миття молокопроводів;
  • вести клієнтську базу в CRM системі;
  • надавати звіти про виконану роботу.

Заробітна плата 30 000 грн на ВТ (після ВТ — ставка +%). Зарплата два рази в місяць. Офіційне працевлаштування згідно КЗпП (щорічна оплачувана відпустка і лікарняний). Надається службове авто, компенсація мобільного зв’язку. Навчання за рахунок компанії. Доступ до корпоративної бібліотеки.

Вакансія відкрита у м. Київ. Офіс в 5 хвилинах від ст. м. Васильківська.

Надіслати резюме

menedger.jpg (92 KB)

Менеджер з продажу

У зв’язку з розширенням компанія CareField шукає в свою команду менеджерів з продажу насіння, ЗЗР і добрив (Вінницька, Хмельницька, Житомирська області).

Реботодавець чекає креативну, відповідальну, працелюбну людину, із досвідом роботи в продажах В2В, із знанням програми 1С8, навичками ведення переговорів та з власним автотранспортом. 

Серед основних функціональних обов’язків:

  • виконувати план продажів;
  • відвідувати постійних клієнтів згідно встановленого маршруту, шукати нових клієнтів, формувати замовлення;
  • проводити переговори, укладати договори (угоди);
  • контролювати виконання домовленостей, працювати з дебіторською заборгованістю;
  • розробляти та впровадження заходи, спрямовані на збільшення продажів, активного пошуку нових клієнтів, розширення асортименту;
  • працювати в програмах 1С8, та CRM;
  • щоденно звітувати про виконану роботу;
  • брати участь в конференціях, виставках.

Компанія CareField пропонує офіційне працевлаштування та компенсацію витрат амортизації і пального. Зарплата 15 000 грн (є випробувальний період)

Відправити резюме

carefield.jpg (58 KB)

Радник із земельного законодавства

У програмі USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) відкрили вакансію радника із земельного законодавства, який повинен забезпечити захист та реалізацію прав на землю і впровадження земельної реформи.

Вимоги до кандидата:

  • мінімальна кваліфікація бакалавра права, перевага магістр;
  • не менше 5 років практичного досвіду роботи з питань земельних відносин;
  • вільна українська, рівень англійської, достатній для професійних цілей;
  • комп'ютерні навички на рівні досвідченого користувача (MS Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint та інші);
  • досвід роботи у колективі, хороші навички спілкування та виконання завдань в стислі строки та інших складних умовах;
  • значні міжперсональні навички, навички побудови команди (team building) тощо.

Серед основних обов’язків:

  • аналіз проектів нормативно-правових актів та підготовка висновків та пропозицій до них;
  • аналіз державної політики та підготовка коментарів до неї у разі необхідності;
  • розробка програмних документів та проектів нормативно-правових актів з питань земельного, антирейдерського та іншого законодавства, що належить до сфери діяльності проекту АГРО;
  • за дорученням організація роботи з Міністерством юстиції, Міністерством розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та іншими зацікавленими сторонами;
  • підтримка комунікаційної кампаній щодо прав власників земельних ділянок;
  • підготовка планів, звіти та участь у проведенні публічних заходів, що стосується діяльності АГРО.

Передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту (14 листопада 2024 р.).

Місце роботи — Київський офіс Проекту.

Резюме та супровідний лист надсилати на електронну адресу agro.hr@chemonics.com до 15 червня 2020 р. з поміткою «Радник із земельного законодавства» та Вашим прізвищем у темі листа.

Відгукнутися на вакансію

zemlya.jpg (64 KB)

Головний бухгалтер

Компанія «Іст Агро» запрошує на роботу головного бухгалтера.

Кандидати на цю вакансію повинні мати досвід роботи в агро від 5 років, побудови з нуля і/або реформування бухгалтерської служби в агробізнесі, ЗЕД, ведення і контроль бух обліку по ГК, а також бути професійним користувачем ПК (1С 8.3 УСГП/Аух, пакет MS Office, MEDoc).

Протягом перших 2-3 місяців роботи необхідно виконувати прийом справ і аудит власний і з залученими аудиторами, створити бухгалтерську службу, доопрацювати ERP.

Надалі основними обов’язками будуть:

  • організація і контроль роботи бухгалтерії;
  • контроль відображення господарських операцій;
  • податкове планування і контроль;
  • контроль відшкодування ПДВ;
  • регламентування та загальний контроль.

Вакансія відкрита у м. Київ. Офіс на Лівому березі (Осокорки).

Повний робочий день. Корпоративний мобільний зв'язок. Зарплата договірна + річний бонус.

Роботодавець очікує резюме з супровідним текстом, фото і виделкою по ЗП.

Надіслати резюме

byx.jpg (50 KB)

Фінансовий директор

У керуючій компанії агрохолдингу «ТАС АГРО» відкрита вакансія фінансового директора.

Очікуються резюме від кандидатів, які мають вищу освіту, обов'язковий досвід роботи на аналогічній посаді в напрямках виробництво/АПК, бажаний досвід підготовки бізнесу до виходу на IPO.

Також майбутньому співробітнику необхідні знання бухгалтерського та податкового обліку, бізнес-процесів підприємства, розуміння процедур і функцій фінансового менеджменту, обліку, стратегічного планування та бюджетування, управління грошовими потоками.

Обов'язки:

  • організація і управління фінансовою службою холдингу;
  • управління фінансовими ресурсами компанії;
  • робота з банківськими та небанківськими установами по залученню і обслуговуванню кредитних ресурсів;
  • фінансовий аналіз діяльності підприємства;
  • розробка регламентів, положень, процедур;
  • управління процесами автоматизації на базі 1С8 УПП всіх видів обліку (оперативний, управлінський, бухгалтерський, податковий, МСФЗ), а також процесів бюджетування та контролю.
  • впровадження процедур зовнішнього і внутрішнього контролю податкової звітності.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування, виконання всіх вимог КЗпП. Оплата праці 100% офіційна, за результатами співбесіди.

Вакансія відкрита у м. Київ. Офіс у пішій доступності до м. Вокзальна.

Відправити резюме

groshi.jpg (188 KB)

Начальник відділу земельних відносин

Агрогрупа «Агрейн» відкрила у Харкові вакансію начальника відділу земельних відносин.

Кандидатам на цю посаду необхідно мати вищу освіту та досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді.

Також серед вимог:

  • знання норм земельного законодавства;
  • знання порядку ведення обліку та складання звітів земельно-кадастрового характеру;
  • знання порядку укладення та оформлення договорів оренди землі;
  • навички роботи з ПК: MS Office, 1С, Digitals;
  • наявність водійських прав та досвіду водіння обов'язково.

Основні обов’язки:

  • планування і організація роботи відділу земельних відносин;
  • формування бази даних земельного банку компанії, його аналіз і контроль внесення актуальних змін;
  • проведення роботи з метою збільшення земельного банку
  • контроль своєчасного переукладання договорів оренди землі всіх категорій і форм власності, включаючи договори з успадкованим ділянкам;
  • робота c картографічним матеріалом, виявленням конкурентів, моніторинг орендної плати конкурентів;
  • співпраця з органами земельних ресурсів та іншими державними органами і приватними організаціями;
  • робота по залученню пайовиків, контроль розрахунків.

«Агрейн» надає службовий автомобіль, забезпечує оплату мобільного зв'язку та проживання (для жителів інших регіонів).

Зарплата на випробувальному терміні — 18 000 грн, після — 20 000 грн.

Відгукнутися на вакансію

agrein.png (426 KB)

Агроном-скаут

Компанія AgriLab запрошує до своєї команди агронома-скаута. Вакансія відкрита у м. Київ.

Вимоги до кандидатів: 

• вища агрономічна освіта;
• досвід роботи агрономом від 3 років;
• знання технологій вирощування культур;
• розуміння переваг і можливостей систем точного землеробства;
• вміння працювати з великими обсягами даних, уважність ;
• навички роботи із програмним забезпеченням систем точного землеробства (MyJohnDeere, Trimble AG, SMS Advanced, Cropio, EOS Crop Monitoring чи ін.);
• наявність  водійського посвідчення, готовність до відряджень (зона відповідальності — Чернігівська обл., головний офіс — м. Київ).

У обов'язки агронома-скаута входить огляд полів з використанням дрона та супутникового моніторингу, аналіз даних NDVI, контроль якості виконання технологічних операцій на виробництві, а також консультування, аналіз та коригування технології вирощування.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування, надає службовий автомобіль, пропонує навчання. Зарплата договірна.

Відправити резюме

agrilab.jpg (287 KB)

Консультант-підрядник

У програмі USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) відкрили вакансію консультанта-підрядника з розробки типового бізнес-плану виробництва крафтових сирів.

Кандидатам на цю посаду необхідно мати:

  • підтверджений досвід розробки бізнес-планів та інвестиційних проектів для переробних підприємств, в тому числі в галузі сільського господарства; 
  • навички проведення маркетингових досліджень, розробки SWOT аналізів, а також презентації даних в аналітичному вигляді. 
  • комп'ютерні навички на рівні досвідченого користувача. 

Метою роботи консультанта є  розробка типового бізнес-плану створення виробничих потужностей та організації виробництва крафтових сирів потужністю від 200 до 1000 літрів за добу з можливістю зміни параметрів виробництва, організаційно-правової форми та системи оподаткування. 

Із залученим на цю посаду консультантом передбачається укладання короткострокового договору підряду. 

Детальніше про вакансію

syr.jpg (193 KB)

Журналіст

Аграрний сайт Kurkul.com шукає журналіста. Вакансія відкрита у м. Київ, але кандидати можуть бути у різних містах України.

Вимоги:

  • швидке навчання;
  • бажання глибоко розібратись у нових для себе темах;
  • вміння послідовно та грамотно викладати свої думки як письмово, так і усно;
  • готовність до відряджень.

Вітається креативність, знання аграрної тематики, іноземних мов, досвід роботи.

Роботодавець пропонує гнучкий графік роботи віддалено або з офісу, ринкову оплату праці, підтримку та навчання, професійний та кар'єрний розвиток.

Надіслати резюме

kurkul.jpg (41 KB)

Керівник філії з закупівлі зернових та олійних культур

Компанія «Смаком Агро» оголосила конкурс на посаду керівника філії з закупівлі зернових та олійних культур.

Вакансії відкриті одразу у декількох містах: Хмельницький, Вінниця, Житомир, Кіровоград, Чернігів, Суми, Дніпро, Харків, Херсон.

Роботодавець чекає кандидатів, які мають вищу освіту, досвід роботи в сфері закупівель зернових та олійних культур від 2 -х років, керівний досвід від 1-го року, знання 1 C, впевнений користувач ПК. Також необхідно мати автомобіль.

Обов’язки:

  • організація процесу закупівлі зернових та олійних культур на ввірених територіях;
  • ефективне керівництво філіалом по закупівлі зернових та олійних культур;

Компанія «Смаком Агро» пропонує офіційне працевлаштування та конкурентний рівень заробітньої платні. Компенсація витрат за паливо і оренду авто.

Відгукнутися на вакансію

zerno_1.JPG (174 KB)

Ведучий

Traktorist.ua шукає ведучого в нове шоу про сільгосптехніку на You-Tube.

Вимоги до кандидата:

  • бути обізнаним у сфері сільгосптехніки;
  • бути готовим до подорожів по Україні;
  • мати гарно поставлену мову;
  • бажано мати права на трактор чи фуру;
  • також на результати кастингу може вплинути наявність власного трактора.

Основні завдання: працювати в кадрі, спілкуватися зі спікерами, залазити під/на/в трактори, вміти грамотно розповісти на камеру про те, що там побачили.

Робота не постійна (кілька виїздів в місяць). В інший час можете займатися вашою основною діяльністю. Географія — вся Україна, можуть бути відрядження на кілька днів.

Відправити резюме

traktoriat.ua.jpg (169 KB)

Підпишіться на наші Telegram-канали і не пропустіть свіжі вакансії агробізнесу

970-на-90_агроработа.gif (399 KB)

АгроРобота_Тваринництво

АгроРобота_Продажі

АгроРобота_Сільгосптехніка 

АгроРобота в Україні 

АгроРобота_Рослинництво

АгроРобота_Логістика

АгроРобота_Агрохолдинги

АгроРобота_Трейдинг

АгроРобота_Елеватори

АгроРобота у Києві

Нові вакансії

АСТАРТА-КИЇВ, Київ
Договірна
МХП, Київ
Договірна
НФМ Агро, Умань
Договірна
Агропросперіс , Харків
Договірна