Робота в агро: топ вакансій тижня
Спекотне літо щедре на вакансії у агросекторі. Пропозиції для працевлаштування розмістили ряд агрокомпаній, серед яких «Агрейн», ГК «Прометей», АБА «АСТРА», LatifundistMedia, Kurkul.com, Target Consulting Group, USAID, «Курганський Бройлер». Не зволікайте, надсилайте резюме!
Ведучий на YouTube-канал Kurkul.com
Аграрний сайт Kurkul.com шукає ведучу (ведучого) на YouTube-канал!
Якщо ви любите себе в кадрі, а камера любить вас, хоч трохи розумієтесь на фермерстві та вмієте зробити сценарій, то ви найкращий кандидат!
Буде потрібно:
- працювати в кадрі, гарно розкривати тему,
- спілкуватись з цікавими спікерами,
- бувати на крутих полях, підприємствах та заходах по всій Україні.
Резюме надсилати на пошту shamrai@latifundistmedia.com
Відгукнутися на вакансію
Інженер-землевпорядник
Агрогрупа «Агрейн» відкрила вакансію інженера-землевпорядника, спеціаліста по роботі з персоналом і начальника виробництва.
Серед вимог до кандидата — вища освіта, досвід роботи від 2 років в сфері земельних відносин, досвід водіння. Необхідні знання норм земельного законодавства, порядку ведення обліку, складання звітів і порядку укладення договорів оренди землі. Також потрібні навички роботи з ПК: MS Office, 1С, Digitals.
Посадові обов'язки:
- контроль і впровадження систем обліку земельного банку;
- аналітика зембанку підприємства, розробка і підготовка аналітичних звітів, участь в інвентаризації;
- звірка договорів оренди землі з конкурентами юридичної та фактичної землекористування;
- співпраця з органами земельних ресурсів та іншими державними органами і приватними організаціями;
- моніторинг земельного законодавства, перевірка і актуалізація редакцій договорів оренди;
- навчання спеціалістів роботі зі звітністю, системами обліку та геоінформаційними системами.
Роботодавець попереджає про ненормований робочий день. Співробітнику оплачується мобільний зв'язок і відрядження по Україні.
Зарплата на випробовувальному терміні — 27 тис. грн, після — за результатами співбесіди.
Надіслати резюме
Спеціаліст по роботі з персоналом
Кандидатам, які хочуть обійняти посаду спеціаліста по роботі з персоналом необхідно мати вищу освіту, досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді, навички роботи з ПК (MS Office, 1С Підприємство), а також знання КЗпП.
У обов'язки входить:
- Організація роботи підрозділу відповідно до чинного законодавства про працю та кадрової політики підприємства.
- Документальне забезпечення найму, переміщення та звільнення персоналу.
- Організація і контроль процесу пошуку, прийому та адаптації персоналу.
- Оформлення кадрових документів (накази, табелі робочого часу, листи непрацездатності тощо).
- Консультації персоналу за своїм напрямом діяльності.
- Робота з внутрішнім і зовнішнім кадровим резервом.
На випробувальному терміні роботодавець пропонує зарплатню 8800 грн., а після — 9500 грн. Оплата мобільного зв'язку та відряджень по Україні. Місце роботи у смт Черняхів, тому компенсується вартість проїзду з Житомира.
Відправити резюме
Начальник виробництва
Вакансія начальника виробництва відкрита на елеваторі у м. Прилуки.
Серед вимог до кандидата — досвід роботи від 5 років на зернопереробних підприємствах і/або на елеваторах, вища інженерно-технічна або технологічна освіта, знання ПК (Microsoft Office, 1С), технологічних процесів зберігання і переробки зерна і нормативно-правових та нормативно-методичних актів.
Начальник виробництва виконує наступні функції:
- керівництво виробничо-господарською діяльністю елеватора (маршрутного);
- планування, організація і контроль роботи елеватора;
- забезпечення максимального використання виробничих потужностей, повного завантаження і правильної експлуатації обладнання;
- організація та ефективне управління персоналом всіх структурних підрозділів, підбір і навчання персоналу елеватора;
- контроль дотримання трудової і виробничої дисципліни;
- складання звітності про виробничу діяльність елеватора.
Роботодавець попереджає про ненормований робочий день. Зарплатня на випробувальний термін — 22 000-25000 грн, після — за результатами співбесіди. Співробітнику сплачується мобільний зв'язок, проживання (для жителів інших регіонів), відрядження.
Відгукнутися на вакансію
Заступник директора
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку «АГРО» оголосила конкурс на вакансію заступника директора. Метою роботи є допомога в управлінні виконанням технічних завдань програми. Вакансія відкрита у м. Київ.
Чекають кандидатів з вищою освітою, які вільно володіють українською та англійською мовами. Також потребуються комп'ютерні навички на рівні досвідченого користувача і спроможність використовувати програмні продукти MS Project та MS Office 365.
Кандидатам на цю посаду необхідно мати досвід управління проектами технічної допомоги в аграрному секторі чи в розвитку приватного сектору, а також глибоке знання української політики у галузі сільського господарства.
Серед основних задач на цій посаді:
- допомога директорці у виконанні її обов’язків;
- координація виконання технічних завдань у рамках програми «АГРО», організація і управління планування і звітування;
- підтримка ефективної комунікації з ключовими стейкхолдерами в державному та приватному секторах, державними установами України та міжнародними організаціями;
- робота в програмі Microsoft Teams;
- участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL).
Надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу agro.hr@chemonics.com не пізніше 31 серпня 2020 р. з поміткою Deputy Chief of Party та прізвищем у темі листа.
Деталі вакансії
Логіст по залізничним перевезенням
Група компаній «Прометей» запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду логіста по залізничним перевезенням. Вакансія відкрита у м. Миколаїв.
Кандидатам необхідно мати вищу освіту, досвід роботи від 3 років в сфері залізничної логістики, знання програм Месплан, АС Клієнт. Серед особистий якостей — відповідальність, стресостійкість, уважність, чесність, грамотна мова, активна життєва позиція.
У обов'язки входить:
- організація та координація вантажоперевезень залізницею від елеваторів компанії до портів;
- пошук логістичних шляхів і укладання необхідних домовленостей;
- документальний супровід домовленостей;
- складання звітності.
Зарплата договірна (за результатами співбесіди). Офіс розташований в центрі Миколаєва. Режим роботи 9:00-18:00, п'ятиденка.
Надіслати резюме
Технолог м'ясопереробного виробництва
Компанія «Курганський Бройлер», яка входить до складу «Комплекс Агромарс», запрошує на роботу технолога м'ясопереробного виробництва.
Кандидатам потрібно мати досвід роботи на аналогічній посаді від 3 р. Також необхідні знання технології м'ясопереробки та нормативної документації, що регламентує переробку, зберігання та транспортування м'яса.
Основні функції:
- організація робіт по якісному зберіганню м'яса птиці згідно з чинними нормативними актами;
- вхідний та вихідний контроль продукції;
- розробка, проведення розрахунків і впровадження процедур температурного зберігання охолодженого і замороженого м'яса птиці;
- моніторинг за м'ясопродукцією, закладеної на тривале зберігання;
- контроль за якісними показниками зберігання продукції і санітарним станом складу і місць відвантаження.
Компанія забезпечує офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України. Підприємство розташоване у с. П'ятигірське Балаклійського району. Організовується транфер персоналу з м. Балаклія. Компенсаційний пакет обговорюється індивідуально.
Відправити резюме
Вакансії минулого тижня
Керівник напрямку оренди техніки
Компанія АБА «АСТРА» відкрила нові вакансії і запрошує до команди керівника напрямку оренди техніки та регіонального представника з продажу насіння і ЗЗР. Обидві вакансії у м. Київ.
Роботодавець надає службовий автомобіль, мобільний телефон, ноутбук, забезпечує корпоративне навчання.
Основні вимоги до кандидата на посаду керівника напрямку оренди техніки:
- Освіта: вища аграрна, технічна, економічна.
- Успішний досвід роботи керівником відділу чи компанії оренди сільгосптехніки, інженером або керівником по експлуатації техніки в сільгосппідприємствах.
- Технічні знання процесу організації та виконання польових робіт.
- Управлінський досвід по організації виробництва польових агрокультур.
- Знання загальних технічних характеристик сільгосптехніки.
- Стаж водіння від 2 років.
На цій посаді необхідно здійснювати розвиток відділу оренди техніки, виконувати затверджені бюджети, формувати потенційну клієнтську базу, контроль виконання планів-графіків завантаження техніки, навчання операторів, організація сервісного обслуговування техніки.
Зарплата договірна (ставка плюс бонус).
Відправити резюме
Регіональний представник з продажу насіння і ЗЗР
Кандидатів, які мають вищу агрономічну освіту, успішний досвід роботи в продажах насіння і ЗЗР, а також готові до відряджень, пропонується робота регіонального представника з продажу насіння і ЗЗР.
У посадові обов’язки входить пошук клієнтів і супровід продажів, розвиток клієнтської бази, консультації клієнтів, ведення документообігу.
Зарплата договірна (ставка плюс бонус).
Відгукнутися на вакансію
Контент-менеджер
Агромедіахолдинг LatifundistMedia шукає у свою команду контент-менеджера.
Кандидати на цю посаду повинні мати досвід роботи з відео-контентом і ТЗ для відео, а також редакційну/журналістську грамотність.
Обов'язки:
- структурування інформації з відео виступу в презентацію;
- розбір спікера на цитати;
- прописування структури лекції і структурних блоків лекціі — для доопрацювання відео;
- перегляд відео і складання редакційного технічного завдання (ТЗ) для режисера монтажу, з вставленим візуальних елементів: плашок, слайдів, інфографіка, фрагментів відео і т.д.
Вакансія відкрита у м. Київ, але майбутній співробітник може бути з будь-якого міста України. Робота дистанційна, передбачається повна зайнятість. Зарплата від 8 тис. грн до 10 тис. грн залежно від підготовки кандидата.
Якщо вам цікаво і це ваше — чекаємо резюме на пошту Kamyshina@latifundistmedia.com.
Детальніше про вакансію
Менеджер із закупівель
Target Consulting Group відкрила в Одесі вакансію менеджера із закупівель. Очікують кандидатів, які мають власний автомобіль, а також досвід роботи в сфері закупівель зернових від 2 років.
Вимоги:
-
знання специфіки ринку сільгосппродукції, ДСТУ для зернових
-
наявність власної бази сільгоспвиробників;
- знання первинної документації, умов і алгоритму роботи при закупівлі зернових;
-
досвід закупівлі з елеваторів, господарств.
-
організація закупівлі нішевих, бобових, зернових;
-
супровід угод із закупівлі на всіх етапах;
-
моніторинг ринку, ведення переговорів, ведення і розширення бази постачальників;
-
звітність за виконану роботу.
Робота в офісі. Графік роботи: 5/2, з 8:45 до 18:00. Зарплата: ставка + бонуси. Роботодавець компенсує покриття витрат на авто.
Надіслати резюме
Експерт з розвитку агрохабів
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку «АГРО» оголосила конкурс на вакансію експерта з розвитку центрів/агрохабів агрокомпетенцій по наданню комплексних послуг для агровиробників.
Ця вакансія зацікавить кандидатів, які мають:
- добрі знання та розуміння специфіки діяльності сектору дистрибуції, сервісних та консалтингових/дорадчих послуг для сільгоспвиробників;
- відмінні аналітичні та маркетингові навички, досвід з проведення економічного аналізу та бізнес-моделювання;
- гарні комунікаційні навички у спілкуванні з виробниками сільськогосподарської продукції.
Основні функції на цій посаді:
- узагальнення досвіду та кращих практик, підготовка SWOT аналіз ринку агросервісних послуг;
- розробка та обґрунтування бізнес-моделі створення центрів/агрохабів агрокомпетенцій;
- презентація бізнес-моделей, обговорення та доопрацювання відповідно рекомендацій.
Для залучення на цю посаду передбачається укладення короткострокового договору підряду. Можливі короткотермінові виїзди на підприємства.
Термін виконання завдання: з 10 серпня 2020 року по 30 вересня 2021 року, загальна кількість днів: 28 днів.
Резюме та супровідний лист надсилати на електронну адресу agro.hr@chemonics.com не пізніше 5 серпня 2020 р. з поміткоюЕксперт з розвитку центрів агрокомпетенцій по наданню комплексних послуг для агровирбниківта Вашим прізвищем у темі листа.
Подробиці вакансії
Інженер з питань охорони праці
Вінницький роботодавець, який вирішив залишитися анонімним, пропонує роботу інженера зпитань охорони праці, екології та пожежної безпеки.
Серед вимог до кандидатів повна вища професійна освіта спеціального напряму (спеціаліст, бакалавр), досвід роботи на аналогічних посадах від 3-х років, володіння ПК: MS Office (1C, MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook).
Кандидатам на цю посаду необхідно знати законодавчі і нормативно-правові акти, методичні матеріали з питань охорони праці, основні технологічні процеси підприємства та його структурних підрозділів, особливості експлуатації устаткування.
Графік роботи: пн.—пт., з 8:00 до 17:00, 1 година перерви на обід.
Надіслати резюме
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.