5 додаткових заходів безпеки, які залишить МХП після карантину
Начальник управління охорони здоров'я і підтримки безпеки співробітників МХП Катерини Банщикова заявила, що з введенням карантину для необхідних безпечних умов роботи в масштабах всього холдингу було впроваджено понад 50 заходів. AgroRobota.com.ua дізналася, які найважливіші заходи залишаться на підприємствах МХП і після завершення пандемії COVID-19.
1. Моніторинг стану здоров’я працівників
Усі співробітники будуть продовжувати проходити ранковий скринінг температури на вході будь-якого підприємства агрохолдингу МХП. Наразі тестуються різні системи: від безконтактних термометрів до інфрачервоних рамок. Компанія постійно моніторить загальний рівень захворюваності працівників. На великих підприємствах холдингу є спеціальні системи, які дозволяють сканувати до 17 чоловік одночасно.
«Працівників доставляє на роботу розвозка (в автомобілях теж дотримується дистанція між пасажирами), забезпечуємо масками. Підрядників і гостей не пускаємо на територію без температурного скринінгу, масок і рукавичок. Нещодавно почали використовувати пульсоксиметри — пристрої, що вимірюють рівень кисню в крові людини. Якщо температура в нормі, але самопочуття сумнівне, робимо перевірку кисню. Якщо його рівень нижче 95%, це перший сигнал, що кисень не засвоюється в необхідних нормах і проблеми з легенями. А це привід звернутися до лікаря», — зазначила Катерина Банщикова.
Наразі обирається підрядна організація, яка б могла приїжджати з мобільною клінікою і проводити медогляди на підприємствах холдингу. У МХП зазначають, що це необхідно, щоб мінімізувати перебування співробітників в лікувальних установах.
Читати також: Робота, стрес і карантин: як МХП, Континентал і Астарта піднімають бойовий дух співробітників
2. Посилена дезінфекція
Дезінфекція є обов’язковою умовою для функціонування підприємств МХП після карантину. Тому ці заходи були ще більше посилені. Дезінфектори розміщені у санвузлах, їдальнях, корпоративному транспорті, на контрольно-пропускних пунктах. Оскільки антисептики пересушують шкіру, то для співробітників закуплені спеціальні регенеруючі креми для рук.
Носити захисні маски необхідно при підвозці на роботу, а також, коли на підприємстві є сторонні люди/гості.
До того ж у компанії серйозно підійшли і до організації обідів для працівників, адже виробництво не зупиняло свою роботу. Так, МХП знайшли різні підходи до вирішення ситуації: на деяких підприємствах закупили одноразовий посуд, а десь і зовсім замовили кейтеринг, який мінімізує всі ризики.
Вакансії МХП
3. Соціальна дистанція
Ключова задача компанії — соціальний захист працівників під час карантину. Тому залишається дотримання дистанції в 1,5-2 м при організації робочих місць. Працівників доставлятиме на роботу розвозка (в автомобілях теж дотримується дистанція між пасажирами). Окрім того, будуть групуватися робочі зміни, застосовуватиметься таймінг у їдальнях. Кількість посадкових місць у їдальнях, кабінетах, конференц-залах обмежена.
4. Дистанційна робота
Під час карантину на МХП виробництво було збережено на 100%, але там, де це було можливо, частину співробітників перевели на дистанційну роботу. У цей список потрапили в тому числі працівники з групи ризику (у віці 60+, з хронічними захворюваннями серцево-судинної і дихальної систем, нирок, діабет, онкохворі та вагітні).
«Дистанційна робота стане нормальним явищем в компанії. Карантин продемонстрував, що такий формат роботи ефективний», — підкреслила Катерина Банщикова.
За її словами, будуть проводяться онлайн-зустрічі, дистанційне навчання та майстер-класи на внутрішньому корпоративному порталі.
Крім того, в компанії хочуть залишити віддалений тип роботи для деяких співробітників і після карантину. Наприклад, якщо працівник може виконувати роботу не в офісі, то він має можливість працювати за ноутбуком вдома. Так, за словами керівництва МХП, популярними знову можуть стати опенспейси.
Читати також: Маргарита Бобік: Після карантину роботодавці та шукачі йтимуть назустріч один одному
5. Психологічна підтримка
Під час карантину у холдингу працювала психологічна підтримка 24/7. Співробітники мали змогу звернутися за допомогою до лінії довіри, а також надіслати електронний лист на спеціальну корпоративну пошту. На думку Катерини Банщикової, це дало змогу оперативно реагувати на потреби співробітників та вчасно надавати психологічну допомогу.
«Ключовим каналом внутрішньої комунікації є електронна пошта, за допомогою якої ми робимо оперативні розсилки. Наприклад, наші співробітники щотижня отримують інформаційний дайджест. Працівникам, які не мають облікових записів, всю необхідну інформацію доносять їх керівники. Також використовуємо нативні матеріали: плакати і пам'ятки по темі безпеки праці. Вони дуже ефективні, оскільки завжди знаходяться на виду. Таким чином, абсолютно всі співробітники холдингу проінформовані про ситуацію, розуміють її серйозність, важливість заходів, що вживаються», — розповідає керівник управління корпоративної культури агроіндустріального холдингу Катерина Корченко.
Одним із нових форматів у компанії стали влоги СЕО. За допомогою спеціального онлайн-майданчику, співробітники компанії мають можливість задати питання Юрію Косюку. Раз на місяць СЕО відповідає на найбільш популярні питання (обираються шляхом голосування співробітників) у своєму влогу. Таким чином, кожен може почути відповідь на хвилююче його питання.
AgroRobota.com.ua закликає наших друзів та партнерів продовжувати вживати заходи з метою запобігання поширенню коронавірусу. Будьте завжди на зв’язку з колегами та ставтеся з розумінням до їхніх потреб. Пам’ятайте, що підтримка та здоровий глузд також роблять великий внесок у зменшенні поширення небезпечних хвороб. Будьте свідомими, бережіть себе та своїх близьких!
Підпишіться на наші Telegram-канали і не пропустіть свіжі вакансії агробізнесу
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.