59% трактористів адаптують графік, щоб уникнути їзди на дорозі у години пік — Assurance Preévention
Французька асоціація Assurance Preévention провела опитування 400 операторів сільгоспмашин на тему поведінки водіїв під час дорожнього руху.
Про це пише Traktorist.ua.
Респондентами стали оператори, які в середньому проводять близько 10 год на тиждень за кермом. Опитування показало, що більшість європейських трактористів з обережністю та пильністю відносяться до власних професійних обов’язків. Однак дуже часто ризикують на дорозі, зокрема через відсутність видимості. Близько 62% операторів зауважило, що не приділяє достатньої уваги технічному стану власного транспортного засобу.
Асоціація виокремила позитивні та негативні моменти роботи операторів сільськогосподарських машин. Серед позитивних особливостей:
- 96% перевіряють стан машини перед пуском.
- 93% намагаються швидко виконати паркування, щоб не затримувати інші транспортні засоби.
- 77% прибирають покриття дороги, якщо під час виконання операцій виникло забруднення.
- 59% адаптують свій графік, щоб уникнути години пік.
Негативні особливості керування європейських трактористів:
- 44% продовжують виконувати роботу навіть при поганій видимості дороги та інших учасників дорожньо-транспортного руху.
- 34% періодично не пристібають ремінь безпеки.
- 32% виконують рух з перевантаженим автомобілем.
- 31% використовують під час керування телефон.
- 24% періодично не використовують ліхтарі, обертовий маяк або сигнали повороту.
- 18% перевищують максимальну швидкість, дозволену на дорозі для сільськогосподарської машини.
Окрім опитування асоціація намагається проводити профілактичні заходи та привертати уваги до поведінки трактористів на дорозі.
Читати також: Професія: тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.