У Юпітер 9 Агросервіс розповіли про головні функції співробітників
Директор компанії «Юпітер 9 Агросервіс» Олександр Барков зазначив, що штат співробітників компанії налічує понад 200 осіб, включаючи адміністративний та робочий персонал. За його словами, персонал формували дуже довго. Частина співробітників працює з першого дня заснування компанії.
Про це йдеться в матеріалі Latifundist.com «Найбільший в Україні: як під Києвом відкривали дилерський центр Юпітер 9 Агросервіс»
«Я вважаю, що у нас підібрано найкращу команду на ринку. Це унікальні люди — всі професіонали своєї справи», — наголосив директор «Юпітер 9
Агросервіс» Олександр Барков.
Фахівці компанії здійснюють повну передпродажну підготовку, введення в експлуатацію техніки та після відстежують її роботу. Керівник відділу сервісу в Київській області Владислав Григоренко зазначив, що співробітники сервісного центру можуть зробити ремонти будь-якої складності. Якщо у клієнта виникає проблема, він звертається в сервісний центр і фахівці негайно виїжджають на місце і усувають її.
«Якщо клієнт звернувся з 8-ї ранку, то ми виїжджаємо негайно. Якщо клієнт по обіді, то я шукаю вільний екіпаж і намагаємося закрити цю проблему цього ж дня. Для цього передбачено 11 екіпажів машин та 18 сервісних фахівців. Працюємо 24 години 7 днів на тиждень», — пояснив Владислав Григоренко.
Якщо поломка серйозна, несправний вузол або техніка транспортуються в сервісну службу. Тут передбачено 13 робочих постів, за кожним із яких закріплений сертифікований сервісний інженер.
За словами Владислава Григоренка, за наявності запчастин ремонт двигуна спеціалісти сервісного центру проводять за 4 дні, коробки перемикання передач — за 3 дні, а ремонт передніх мостів виконують — за 2 дні. Щоб прискорити процес ремонту, намагаються залучати по 2-3 особи, бо розуміють, які збитки зазнає аграрій через простої техніки.
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.