У МХП розповіли про структуру штату агрокомерційного департаменту

Штат компанії МХП

У МХП розповіли про структуру штату агрокомерційного департаменту

Керівник управління продажів агрокомерційного департаменту МХП Юрій Шлончак в інтерв'ю Latifundist.com зазначив, що ключовим фактором успіху в роботі є постійна комунікація між різними підрозділами компанії і наявність команди професіоналів. Ці два фактори сприяють успішній реалізації всіх намічених планів. 

Штат співробітників управління закупівель налічує 30 осіб. Починаючи з 2014 р. підходи до закупівель в агрохолдингу кардинально змінилися. Тепер замість того, щоб менеджер «стрибав» з регіону в регіон і вишукував пропозиції, вони закріплені за певними районами на постійній основі. В середньому припадає по 8 районів на кожного — приблизно 200-400 сільгоспвиробників. За останній рік партнерами стали 2026 сільгоспвиробників. Керівник управління закупівель Григорій Копілевич забезпечуючи ефективне і безперебійне постачання зернових і олійною сировиною. 

За словами керівника управління продажів Юрія Шлончака, спочатку команда його підрозділу, що відповідає за реалізацію продукції, була меншою. Але зі збільшенням продуктової лінійки, базисів і складності контрактів, довелося розширитися і змінити структуру. Так з'явилася існуюча структура управління, яка складається з декількох відділів.

«У нашій команді не зовсім класичний відділ продажів. Це свого роду мікс вертикальної і горизонтальної систем управління. Зерно, рослинні олії і продукти рендеринга виділені у відділи з управлінською вертикаллю. Шрот, молоко, ВРХ, нішеве зерно, побічні продукти, комбікорм закріплені за профільними фахівцями. Спеціаліст відповідає за певну лінійку продуктів від А до Я. Обидві системи працюють добре, якщо збігаються темперамент команди і завдання кожного з процесів», — зазначив Юрій Шлончак.

Всього у команді Юрія Шлончака 16 профільних фахівців, об'єднаних в команди за напрямками: рослинні олії, зерно і олійні, продукти рендеринга, продукція краш-заводів, молоко і ВРХ, комбікорм.

«Я переконаний, що довіра — запорука ефективної роботи в команді, адже воно дозволяє швидше обмінюватися інформацією і приймати рішення. У роботі нашого департаменту це відчувається особливо гостро. Наприклад, робота двох ключових управлінь — закупівель і продажів — без щільної крос-комунікації практично неможлива. Дуже радий, що в моїй команді з довірою проблем немає», — заявив директор агрокомерційного департаменту МХП Сергій Доброгорський.

Нові вакансії