Робота в агро: топ вакансій квітня

До Нового року ще 245 днів, а до нової роботи лише один крок. І цей крок називається «Відправити резюме» на сайті АгроРобота. Наша команда підготувала ТОП вакансій, які були популярними у цьому місяці.

Інженер-технолог на елеватор

Група компаній «Прометей» запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду інженера-технолога.

Від кандидата потрібні знання нормативних наказів, інструкцій, за напрямком  «зберігання зерна та продуктів його переробки, кількісно-якісний облік зерна». Необхідно мати вищу освіту (за профілем), досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років, бути впевненим користувачем ПК і готовим до відряджень.

Функціональні обов'язки:

  • організація та контроль технологічних процесів;
  • постійний контроль якісних показників сільгосппродукції на елеваторі;
  • контроль стану і точності роботи лабораторного обладнання, відповідності робочих місць співробітників лабораторії;
  • оформлення технічної документації, яка свідчить про якість зернових та олійних культур;
  • забезпечення безперебійної експлуатації устаткування елеватора: оформлення заявок на придбання, модернізацію і ремонт обладнання;
  • забезпечення раціонального використання витратних матеріалів.

Роботодавець сплачує витрати на мобільний зв'язок і відрядження. Є можливості для професійного і кар'єрного зростання. Вакансія у м. Миколаїв. Зарплата — 15 000 грн.

Відправити резюме

prometey.JPG (235 KB)

Старший менеджер з логістики

Агрохолдинг МХП відкрив у м. Кам'янське (Дніпропетровська обл.) вакансія старшого менеджера з логістики.

Кандидат повинен мати повну вищу освіту, знання принципів транспортної та складської логістики, а також бути впевненим користувачем ПК (Excel, Word), знання і досвід роботи з 1С.

У обов’язки входить прийом, обробка заявок від клієнта, контроль за завантаженням автотранспорту, дотримання маршрутів і графіку доставки продукції та залишків продукції на складі, ведення встановленої звітності,

Компанія пропонує офіційне працевлаштування, надає мобільний зв’язок, організовує доставку на роботу та з роботи транспортном підприємства.

Відправити резюме

mhp.jpg (44 KB)

Керівник філії з закупівлі зернових та олійних культур

Компанія «Смаком Агро» шукає керівника філії з закупівлі зернових та олійних культур. Локація: Хмельницький, Вінниця, Житомир, Кіровоград, Чернігів, Суми, Дніпро, Харків, Херсон та області.

Для того, щоб очолити цю посаду, необхідно мати вищу освіту, успішний досвід роботи в сфері закупівель зернових та олійних культур від 2 років, керівний досвід від року, знання 1 C, мати авто, а також бути впевненим користувачем ПК (офісний пакет MS Office, MS Excel, Internet).

Обов’язки:

  • організація процесу закупівлі зернових та олійних культур на ввірених територіях;
  • ефективне керівництво філіалом по закупівлі зернових та олійних культур;

Роботодавець забезпечує офіційне працевлаштування та компенсацію витрат за паливо і оренду авто. Зарплата — договірна.

Надіслати резюме

zerno.JPG (131 KB)

Менеджер відділу експорту

Компанія «Органік Стандарт» оголосила про відкриття вакансії менеджера відділу експорту.

Очікуються резюме від кандидатів, які мають вищу освіту, знання у сфері ЗЕД, вміння роботи з сучасними ІТ-гаджетами. Необхідно знати англійську (upper intermediate), українську, російську мови.

Роботодавець шукає відповідальних, оперативних, уважних і стресостійких кандидатів. Майбутній співробітник повинен мати аналітичні здібності та комунікативні навички.

Вакансія відкрита у м. Київ. Зарплатня — договірна.

Делалі за телефоном: +38 067-823-83-89 — Валентина.

Резюме надсилати на електронну пошту: prytiupa.v@organicstandard.ua

Відгукнутися на вакансію

organik_standart.jpg (255 KB)

Директор регіонального торгового представництва

З метою реалізації стратегії зростання та збільшення присутності в регіонах України, компанія UKRAVIT шукає у м. Миколаїв директора регіонального торгового представництва.

Чекають резюме від кандидатів, які мають досвід роботи в аграрній компанії та управління командою, власну базу клієнтів по регіону, знання продукції та ринок ЗЗР та мікродобрив.

У обов’зки директора регіонального торгового представництва входить:

  • виконання планів продажів по регіону;
  • управління розвитком регіону, стратегічне планування;
  • моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
  • проведення переговорів з VIP-клієнтами;
  • контроль дебіторської заборгованості;
  • формування команди торгового представництва (підбір та навчання персоналу).

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування (оплачувані відпустка та лікарняний), прозору заробітну плату, систему бонусів, медичне страхування, багаторівневе навчання.

Компанія надає комп’ютер та корпоративний мобільний телефон, корпоративний автомобіль, компенсує ПММ.

Відправити резюме

UKRAVIT.jpg (233 KB)

Юрист

Компанія «Агрохімічні технології» запрошує на роботу у Києві юриста. Під час карантину — віддалено.

Очікується, що майбутній співробітник матиме гарне знання чинного законодавства України, вміє з аграрними розписками, векселями, оформлювати застави (майно, корпоративні права, продукції).

Серед посадових обов'язків юриста:

  • розробка та впровадження системи юридичної безпеки підприємства: система прогнозування та управління юридичними ризиками;
  • розробка, впровадження та контроль процесів юридичної взаємодії компанії з контрагентами (клієнтами і постачальниками);
  • розробка та впровадження системи досудового врегулювання спорів підприємства з контрагентами;
  • представлення інтересів компанії в судах і у виконавців.

Зарплатня — договірна, за результатами співбесіди.

Надіслати резюме

agt.jpg (125 KB)

Адміністративний помічник

Компанія Louis Dreyfus Company оголосила про відкриття вакансії адміністративного помічника.

Кандидати повинні мати знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate. Серед особистих якостей — доброзичливість, порядність, уважність, стресостійкість, відповідальність, вміння швидко реагувати і робити все можливе для вирішення завдань.

Обов'язки:

  • прийом відвідувачів в офісі;
  • реєстр адміністративних договоров в архіві;
  • присвоєння вихідних і вхідних номерів листів;
  • вихідна кореспонденція;
  • підтримка порядку в офісі, допомога колегам;
  • оформлення заявок ввезення і вивезення продукції для охорони;
  • оформлення відряджень (бронювання готелів, покупка квитків);
  • друк візиток для співробітників;
  • замовлення пропусків (карток) для колег.

Офіс компанія знаходиться у м. Київ. Робочий графік: ПН-ПТ з 9.00 до 18.00.

Відгукнутися на вакансію 

LDC_agrorobota.jpg (234 KB)

Агроном-консультант

Компанія Timac Agro шукає агронома-консультанта у м. Харків та у м. Кропивницький.

Кандидатам необхідно мати ступінь магістра в галузі сільського господарства, успішний досвід роботи в агробізнесі не менше 3-х років, а також бути готовим до відряджень.

Агроном-консультант підпорядковується директору з маркетингу і має основні обов'язки:

  • аналіз ринку та прогнозування потреб клієнтів;
  • супровід клієнтів при визначенні їх потреби;
  • забезпечення створення навчальних курсів для команди продажу і клієнтів;
  • організація та участь у конференціях, виставках;
  • забезпечення написання технічних статей у спеціалізованій пресі.

Переваги роботи: конкурентна зарплата та система привабливих бонусів, медичне страхування, корпоративний автомобіль.

Вакансія у Харкові

Вакансія у Кропивницькому

Timac_Agro.jpg (140 KB)

Регіональний директор з продажу

Також від Timac Agro є вакансії регіонального директора з продажу у Донецьку та Луганську.

Серед вимог до кандидата — мати ступінь магістра в галузі сільського господарства, успішний досвід менеджера з продажу та досвід управління командою від 2 років. Наявність водійського посвідчення обов'язкова.

Посадові обов’язки регіонального директора з продажу:

  • формування міцного партнерства та робочих стосунків з клієнтами (фермерами та дистриб'юторами);
  • збільшення продажів та прибутків відповідно до цілей бізнес-підрозділів;
  • керівництво командною роботою консультантів;
  • підготовка звітів;
  • набір та управління власною командою торгових представників;
  • відрядження.

Зарплата — договірна. Компанія надає автомобіль та гарантує компенсаційний пакет.

Вакансія у Донецьку

Вакансія у Луганську 

dyrector.jpg (205 KB)

Начальник відділу земельних відносин

Агрогрупа «Агрейн» відкрила у м. Харків вакансію начальника відділу земельних відносин.

Роботодавець шукає кандидатів з вищою освітою та досвідом роботи від 2-х років на аналогічній посаді в сільському господарстві.

Також необхідні знання норм земельного законодавства, порядку ведення обліку та складання звітів земельно-кадастрового характеру, укладення та оформлення договорів оренди землі. Навички роботи з ПК: MS Office, 1С, Digitals. Наявність водійських прав та досвіду водіння обов'язково.

Обов'язки:

  • планування і організація роботи відділу земельних відносин;
  • формування бази даних земельного банку компанії, його аналіз і контроль внесення актуальних змін;
  • проведення роботи з метою збільшення земельного банку;
  • контроль своєчасного переукладання договорів оренди землі всіх категорій і форм власності, включаючи договори з успадкованим ділянкам;
  • робота c картографічним матеріалом, виявленням конкурентів, моніторинг орендної плати конкурентів;
  • співпраця з органами земельних ресурсів та іншими державними органами і приватними організаціями;
  • робота по залученню пайовиків;
  • участь в проведенні соціальних заходів

Роботодавець пропонує зарплатню на випробувальний термін 18 тис. грн і 20 тис. грн після випробувального терміну. Компанія надає службовий автомобіль, сплачує мобільний зв'язок, проживання (для жителів інших регіонів). 

Відправити резюме

agrein.JPG (128 KB)

Машиніст тепловоза

Компанія Louis Dreyfus Company оголоcила конкурс на заміщення вакантної посади машиніста тепловоза на Сердюковський зерносклад.

Кандидатам необхідно мати свідоцтво машиніста тепловоза на право керування локомотивом УЗ, а також досвід роботи від 2 років (не пізніше 2014 р.).

Обов'язки: 

  1. Керування локомотивом ТГК-2.
  2. Формування та розформування поїздів.
  3. Подача вагонів на вантажні фронти.
  4. Дотримання технологічного режиму роботи тепловоза.
  5. Перевірка дії вузлів, механізмів, електричної та пневматичної схем тепловоза, справності гальм, радіозв'язку, наявність масла, палива і охолоджуючої рідини в системі двигуна.
  6. Розуміти і контролювати справність ходової частини локомотива, дизеля і гідропередач.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку та лікарняні, безкоштовне медичне страхування. Змінний графік (12 годин зміна). Безкоштовна підвозка на роботу. Вакансія відкрита у м.Сміла, Черкаської області.

Надіслати резюме

Також Louis Dreyfus Company відкрила вакансію машиніста тепловоза на Рахнянський зерносклад: Відправити резюме

relsy.jpg (76 KB)

Бізнес-аналітик

Компанія SmartFarming відкрила у Києві вакансію бізнес-аналітика.

Ця пропозиція зацікавить тих пошуковців, які:

  • розуміють специфіку роботи агропідприємств;
  • вміють аналізувати, виявляти ризики та оптимізувати бізнеси-процеси;
  • мають досвід впровадження комплексних проектів з автоматизації;
  • знають технології обміну даними і розуміють архітектуру ІТ-рішень;
  • мають навички роботи з 1С та програмами моделювання бізнес-процесів;
  • готові до відряджень;
  • знання англійської мови на рівні upper intermediate буде перевагою.

Обов’язки:

  • участь в консалтингових проектах компанії;
  • взаємодія з клієнтами для вивчення інформації необхідної в реалізації бізнес-задач;
  • написання проектної документації;
  • розробка організаційної структури, бізнес-процесів, методології та документації, пов'язаної з оптимізацією діяльності клієнта;
  • постановка задач технічним фахівцям;
  • тестові випробування для забезпечення належної функціональності систем відповідно до вимог клієнта;
  • проведення тренінгів для кінцевих користувачів систем та підтримка при впровадженні.

Відправити резюме

smart_farming1.jpg (228 KB)

Менеджер з продажів

Ще одна вакансія від SmartFarming — менеджер з продажів.

Серед вимог до кандидатів на цю посаду:

  • успішний досвід в проектних продажах, керування складними угодами;
  • сильні аналітичні навички, уміння ідентифікувати можливості для посилення бізнесу, знаходити та пропонувати інструменти для вирішення поставлених задач;
  • досвід роботи із CRM-системою Bpm'online;
  • розуміння ключових трендів AgTech та/або досвід роботи в агросекторі чи пов'язаних секторах;
  • наявність автомобіля та готовність до відряджень буде перевагою.

У обов’язки менеджера з продажів входить залучення клієнтів з агросектору до впровадження передових технологій з підвищення ефективності бізнесу, керування угодами з продажу консалтингових проектів та проектів з автоматизації, консультації клієнтів, вибудова комунікації, розвиток відносин з партнерами, участь у створенні колл-центру з нуля.

Компанія SmartFarming пропонує для своїх співробітників комфортні умови праці — дружний молодий колектив, сучасний офіс, офіційне працевлаштування. Зарплатня — фіксована ставка та системи бонусів. Навчання за рахунок компанії, корпоративна бібліотека, участь у профільних семінарах, конференціях тощо.

Графік роботи з 9.00 до 18.00. Офіс (м. Берестейська з травня місяця).

Відгукнутися на вакансію

menedjer_agrorobota.jpg (359 KB)

Маркетолог

Компанія «Агрохімічні технології» відкрила вакансію маркетолога. Під час карантину робота віддалено.

Кандидати на цю посаду повинні мати вищу освіту (бажано аграрна, економічна або в сфері маркетингу), досвід роботи від 2 років в торгово-виробничій компанії на позиції з суміжними обов’язками.

Необхідно мати:

  • навички ціноутворення, продакт-менеджменту;
  • знання програми Excel, вміння працювати з великими масивами даних;
  • уміння коротко і грамотно викладати результати своєї роботи в будь-якому форматі (Excel звіти, презентації PowerPoint і т.д.);
  • уміння робити висновки на підставі проробленої аналітичної роботи та розробляти план дій на підставі цього аналізу.

Серед обов’язків маркетолога — аналіз клієнтів, конкурентів та ринку в цілому, розробка і впровадження комерційної політики, прогнозування об'ємів продажів та участь у підготовці плану продажів, детальний аналіз продажів, вивчення попиту і пропозиції на продукцію компанію на ринку, участь у розробці рекламного бюджету, аналіз ефективності проведених рекламних заходів.

Маркетолог має у підпорядкуванні аналітика. Є перспектива зростання до керівника відділу протягом 1−2 років. Зарплатня — за результатами співбесіди.

Надіслати резюме

AGT_agrorobota.jpg (588 KB)

Спеціаліст по виконанню контрактів із закупівлі і продажу зернових

Компанія Louis Dreyfus Company оголосила про відкриту вакансію спеціаліста по виконанню контрактів із закупівлі і продажу зернових.

Ця вакансія для тих пошуковців роботи, які мають вищу освіту, рівень англійської мови Intermediate, а також є впевненими користувачами ПК,

Обов'язки:

  • створення контрактів;
  • контроль за виконанням контрактів;
  • збір і зберігання документів;
  • обробка і проведення платежів, спілкування з контрагентами;
  • робота в системі 1С.

Компанія гарантує офіційне працевлаштування. Графік роботи з 9:00 до 18:00. Офіс в ТРЦ «Гулівер» (м.Київ).

Надіслати резюме

LDC.jpg (244 KB)

Програміст

Група компаній «Прометей» запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду програміста.

Роботодавець шукає розробник рівня Junior, Junior +, можливо Middle для підтримки баз даних MS SQL.Необхідний досвід розробки WEB-додатків за допомогою технологій ASP.NET, а також знання HTML + CSS + JS.

Режим роботи 9.00-18.00, п'ятиденка, офіційне працевлаштування. Вакансія відкрита у м.Миколаїв. Конкурентний рівень заробітної плати. Регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок, індексацію у зв'язку з інфляцією. Можливість підвищення рівня кваліфікації.

Відправити резюме

prometey.jpg (51 KB)

Юрист/помічник юриста

Агрогрупа «Агрейн» відкрила у м. Київ вакансію юриста/помічника юриста зі знанням англійської мови.

Роботодавець чекає резюме від кандидатів, які мають вищу юридичну освіту, знання міжнародного права вітається.Рівень англійської мови — не нижче Advanced, включаючи юридичний англійський, можливість вільно вести письмові переговори. Необхідні високий рівень грамотності і уважності при роботі з документами; навички роботи з ПК: МS Office.

Серед вимог — готовність до відряджень, ненормованого робочого дня. Здатність працювати швидко, незалежно, з мінімальним контролем.

Обов'язки:

  • оперативне ділове листування англійською мовою;
  • правовий аналіз вхідних документів;
  • обробка і підготовка юридичних документів;
  • створення електронного архіву документів.

Зарплата на випробувальний термін — 16000 грн, після — за результатами співбесіди. 

Надіслати резюме

agrein.png (426 KB)

Заступник директора кластера з операційних питань

Компанія «ТАС Агро» запрошує на роботу заступника директора кластера з операційних питань. Локація: м. Криве Озеро, Миколаївська область.

Серед вимог:

  • вища агрономічна/ інженерна освіта;
  • обов'язковий досвід в с/г підприємствах із земельним банком від 4000 га; успішний управлінський досвід;
  • відмінні знання і розуміння бізнес-процесів виробничого с/г підприємства;
  • уміння вибудувати ефективну роботу на всіх етапах роботи с / г підприємства;
  • знання сучасних технологій вирощування сільськогосподарських культур;

Обов'язки:

  • планування, організація і контроль ефективної роботи виробничих служб регіонального с/г підприємства (земельний банк 5000 га);
  • оптимізація і розвиток діяльності підприємства (кластера), а також розробка пропозицій щодо поліпшення ефективності діяльності підприємства і бізнес-процесів;
  • розробка плану заходів. Управління бюджетом регіонального с/г підприємства (річне стратегічне і щомісячне бюджетування);
  • контроль якості і своєчасність проведення с/г робіт, використання техніки, контроль якості продукції;
  • управління колективом, постановка завдань і контроль їх виконання.

Компанія забезпечує офіційне працевлаштування та заплатню, соціальні гарантії згідно з законодавством. Компенсація житла.

Відгукнутися на вакансію

Tas_agro_agrorobota.jpg (214 KB)

Агроном

Ще одна вакансія від «ТАС Агро» м. Погребище Вінницької області — агроном.

Щоб обійняти цю посаду необхідно мати вищу агрономічну освіту та досвід із зерновими культурами від 2 років.

Серед вимог:

  • знання агротехніки та передової технології вирощування с/г культур, насінництво, системи добрив;
  • знання методів захисту рослин від шкідників, хвороб і бур'янів;
  • знання стандартів на товарну продукцію;
  • впевнений користувач ПК MSOffice (Word, Excel).

У обов’язки входить:

  • нормування використання витратних матеріалів;
  • планування оснащення сільгосппідприємства обладнанням, інвентарем, витратними матеріалами;
  • контроль і супровід по етапах і фазах розвитку сільгоспкультур на площі 3000 га.

Відправити резюме

Agronom_5.JPG (263 KB)

Головний агроном

Компанія «ТАС Агро» відкрила вакансію і запрошує на роботу у м. Новоархангельськ (Кіровоградська область) головного агронома відділення.

Щоб обійняти цю посаду необхідно мати вищу агрономічну освіту, досвід роботи в агрономії зернових та технічних культур від 5 років на підприємствах з земельним банком не менше 8000 га та успішний управлінський досвід, відмінне знання ПК (MSOffice, вітаються знання 1:С), посвідчення водія (категорія «В»).

Роботодавець чекає кандидатів, які можуть вибудувати ефективну роботу на всіх етапах роботи агрономічної служби сільгосппідприємства, мають досвід розробки та захисту технологічних карт і знання сучасних технологій вирощування сільськогосподарських культур.

У обов'язки входить:

  • планування, організація і контроль ефективної роботи агрономічної служби регіонального сільгосппідприємства;
  • розробка технологічних карт по вирощуванню сільськогосподарських культур;
  • розробка системи сівозміни;
  • прийняття участі в розробці та захисту бюджету даного сільгосппідприємства у керуючої компанії;
  • складання та коригування структури посівних площ;
  • контроль за своєчасним проведенням сільськогосподарських робіт, використанням техніки.

Компанія гарантує офіційне працевлаштування та офіційну ЗП (рівень обговорюється), надає соціальні гарантії відповідно до законодавства, компенсує оренду житла.

Надіслати резюме

agronom-himik.jpg (253 KB)

Головний інженер сільгосппідприємства

«Консалтингова компанія «Агроцентр-Україна» шукає головного інженера сільгосппідприємств.

Кандидатам на цю посаду необхідно мати вищу освіту, досвід роботи від 3 р., вміти користуватися ПК. 

Серед особистих якостей — відповідальність, пунктуальність і відсутність шкідливих звичок

До функціональних обов'язків входить організація запасу запчастин на складі, контроль за їх використанням, а також ремонт і технічне обслуговування сільгосптехніки. 

Роботодавець гарантує своїм працівникам офіційне працевлаштування і заробітну плату, надає соціальний пакет і компенсує оренду житла при переїзді.

Наразі компанія відкрила дві вакансії головного інженера сільгосппідприємства — у м. Дніпро і у смт Васильківка (Дніпропетровська область).

Відправити резюме

DSC07419.jpg (327 KB)

Головний бухгалтер

«Агроцентр-Україна» чекає резюме від кандидатів, які мають вищу економічну освіту (спеціальність бухгалтерський облік та аудит), досвід побудови обліку з нуля і досвід роботи бухгалтером у аграрній сфері не менше 3-х р.

Необхідно мати відмінні знання ПК, 1С 8.3, OPZ, Банк Клієнт, MeDoc або 1С Звіт, Excel, ПКУ та стандартів бухгалтерського обліку.

У обов’язки входить:

  • повне ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній системі оподаткування;
  • організація і контроль документообігу відповідно до вимог бухгалтерського обліку (оформлення, зберігання, відображення);
  • робота з первинною документацією;
  • реєстрація податкових накладних підприємства, облік ПДВ;
  • звірка та взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;
  • проведення банківських операцій;
  • ведення обліку ОС, товарів, матеріалів;
  • складання та подання всієї необхідної податкової та статистичної звітності.

Відгукнутися на вакансію

audit_1.jpg (179 KB)

Головний інженер сільськогосподарського виробництва

Компанія «Кернел» відкрила у Полтавській області вакансію і запрошує до роботи головного інженера сільськогосподарського виробництва.

Серед вимог до кандидата — вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді, вміння самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальність, а також працювати в умовах багатозадачності.

Посадові обов'язки:

  • визначення потреби в запасних частинах для ремонту техніки та устаткування;
  • організація проведення ремонтних робіт вузлів і агрегатів (в умовах ремонтної майстерні або з залученням зовнішніх виконавців);
  • розробка перспективних та поточних графіків різних видів ремонту устаткування;
  • перевірка технічного стану устаткування, якості ремонтних робіт, приймання устаткування, яке надходить на підприємство.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування та заробітну плату (договірна). Компанія надає службовий автомобіль і компенсує оренду житла.

Надіслати резюме

Менеджер з внутрішнього контролю

Компанія «Контінентал Фармерз Груп» відкрила у Тернопільській області дві вакансії і запрошує на роботу менеджера з внутрішнього контролю та агронома-дослідника.

Ця вакансія зацікавить тих, хто має загальне розуміння фінансової звітності та бізнес-процесів підприємства, знання методів аналізу та контролю господарсько-фінансової діяльності підприємства. Кандидат повинен бути комунікабельним, мати аналітичний склад розуму, вміння швидко вчитись та опрацьовувати велику кількість інформації.

 Обов'язки:

  • організація процесу регламентації бізнес-процесів компанії;
  • навчання та консультаційна підтримка при імплементації процесів;
  • періодичний аналіз бізнес-процесів, надання рекомендацій щодо забезпечення ефективного контролю, оптимізації бізнес-процесів та роботи окремих структурних підрозділів;
  • тестування та аналіз ефективності внутрішніх контролів компанії, виявлення погіршення якості контролів/можливостей для їх вдосконалення.

Надіслати резюме

Агроном-дослідник

Серед вимог до кандидата на посаду агронома-дослідника — вища агрономічна освіта, досвід роботи не менше 2 р. на посаді агронома, досвід виконання технологічних робіт і проведення польових випробовувань від 1 року, впевнений користувач ПК, наявність водійського посвідчення категорії «В». 

В обов'язки агронома-дослідника входить:

  • організація і закладання дослідних ділянок на стаціонарному полі;
  • внесення, списання, оприбуткування ТМЦ;
  • контроль за якістю виконання тех. операцій в полі;
  • ведення звітності;
  • організація внутрішнього дня поля.

Роботодавець пропонує офіційне працевлаштування та заробітну плату. Компанія надає службовий автомобіль, ноутбук, корпоративний зв'язок, телефон, планшет, а також компенсує оренду житла. 

Відправити резюме

Banner-Kiryachkov _ Partners-LATIAGENCY_Banner-Kiryachkov _ Partners-LATIAGENCY_970x120_AGrorobota.jpg (471 KB)

Нові вакансії

ТАК Вніс, Київ
12 000 грн
ТАС Агро, Київ
Договірна
Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), Київ
Договірна
Бізон-Тех, Харків
15 000 грн
LatifundistMedia, Київ
Договірна