Актуальні вакансії в агросекторі: вересень

Вересень обіцяє меншу спеку, проте на AgroRobota.com.ua завжди гарячі вакансії агробізнесу! Відгукніться на пропозиції роботодавців і надсилайте резюме вже зараз! 

Керівник відділу з технічного оснащення елеваторів

Agrotrade Group оголошує конкурс на зайняття посади керівника відділу з технічного оснащення елеваторів (головний інженер).

Кандидатам потрібно мати:

  • вищу технічну освіту;
  • вміння знаходити рішення управлінських і бізнес-завдань;
  • аналітичне мислення;
  • досвід роботи за фахом має перевагу.

Задачі:

  • контроль експлуатації і підтримки в справному, придатному для використання стану електроустановок, електрообладнання та мереж, вагового обладнання та вантажопідйомних механізмів;
  • контроль дотримання графіків з обслуговування та ремонту обладнання, техніки, транспорту, механізмів, електроустановок, електрообладнання та мереж відповідно до встановлених вимог;
  • контроль термінів і якості виконання технічного обслуговування, планово-попереджувальних і капітальних ремонтів;
  • участь, з головними інженерами підприємств, в разробці планів капітальних ремонтів та інвестицій і контроль своєчасного їх надання директору ВТД.

Вакансія відкрита у Харкові. Офіційне оформлення з першого робочого дня. Надається щорічна відпустка. Є можливість працювати віддалено або в офісі. Є службовий автомобіль.

Надіслати резюме

Консультант-аналітик на аграрних ринках

Компанія «Смаком Агро» шукає консультанта-аналітика на аграрних ринках.Вакансія відкрита у м. Київ.

Вимоги:

  • досвід роботи в сфері аналізу ринкових даних, перевага ринки сільськогосподарських культур;
  • розуміння принципів роботи ринку фізичного товару (як внутрішнього, так і зовнішнього), а також ринку біржових інструментів (ф'ючерси, опціони);
  • знання методів математичного, статистичного та ін. видів аналізу;
  • розуміння трендів сучасного просування інформації на ринку.

Обов'язки:

  • комплексне дослідження локальних і зовнішнього ринків зернових і олійних культур;
  • підготовка періодичних аналітичних оглядів ринку (щоденний, щотижневий, щомісячний);
  • підготовка матеріалів для публікацій в соцмережах;
  • презентація зібраної, обробленої та проаналізованої інформації, візуалізація даних;
  • фундаментальний і технічний аналіз ринку, перспективи розвитку;
  • спільна розробка методів збору і аналізу ринкової інформації.

Компанія пропонує навчання для нових співробітників і тренінги для поточних співробітників. Стабільні виплати заробітної плати без затримок. Графік роботи: 5/2 (сб-нд вихідні).

Відправити резюме

Менеджер з продажу с/г послуг

Компанія «Крафтмаєр» шукає енергійних менеджерів з продажу в сегменті В2В (непродовольча група товарів). 

Серед ряду вимог:

  • вища закінчена освіта;
  • досвід роботи від 1 року: активні/прямі продажі, сегмент B2B/непродовольча група товарів;
  • досвід роботи в сфері сільського господарства (продаж агро- техніки, зап.частин, хімії тощо) буде перевагою;
  • клієнторієнтованість (індивідуальний підхід) та комунікабельність (вміння вибудовувати довгострокові відносини);
  • орієнтованість на результат: вміння переконувати, працювати із запереченнями, закривати угоди;
  • вміння формувати привабливу комерційну пропозицію;
  • знання офісних програм: MS Word, Excel, 1С.

Обов’язки:

  • заповнення CRM-системи при будь-якій події у клієнта;
  • узгодження з замовником і фінансовими службами індивідуальних цін, підготовка бізнес-кейсу на прибутковість клієнта для оцінки можливої межі знижки;
  • узгодження із замовником і юристами компанії договору на поставку/надання послуг;
  • контроль зворотнього зв язку щодо якості товару або послуг і передача претензій/рекомендацій в необхідний відділ;
  • робота з дебіторською заборгованістю;
  • аналіз діяльністі та пропозицій конкурентів;
  • формування та дотримання плану продажів;
  • робота із «холодною» та «гарячою» базою клієнтів;
  • пошук клієнтів, ведення бази даних.

Умови:

  • робочий графік Пн-Пт 9:00 — 18:00 (готовність до ненормованого формату работи, доступність у мережах — Viber, Whats up, Telegram);
  • розмір З/П визначається індивідуально, за результатами співбесіди;
  • випробувальний термін — оплачуваний;
  • офіційне працевлаштування після проходження випробовувального терміну;
  • вакансія відкрита у м. Тернопіль.

Подробиці вакансії

Менеджер із закупівель соєвої олії

«Компанія Система» шукає менеджера із закупівель соєвої олії. Вакансія відкрита у Києві.

Вимоги роботодавця:

  • успішний досвід в закупівлях АПК (рослинного масла);
  • досвід закупівель в умовах міжнародних стандартів (CPT, FCA, FOB, EXW);
  • сильні комунікативні та презентаційні навички.

Головні задачі:

  • виконання плану закупівель;
  • підготовка звітності;
  • організація і узгодження умов підписання договорів;
  • співпраця з юридичними і бухгалтерськими відділами;
  • пошук і закупівля продукції необхідних обсягів згідно актуальними цінами;
  • оцінка ризиків в умовах змін кон'юнктури ринку;
  • комунікація з існуючими постачальниками.

Графік роботи: 5/2 с 10:00 до 19:00. Зарплата: ставка 25000 грн + бонуси. Офіційне працевлаштування.

Відправити резюме

Агроном-аналітик

Компанія Frendt відкрила нову вакансію і запрошує до співпраці агронома-аналітика.

На цій посаді необхідно виконувати:

  • інтерпретацію карт NDVІ;
  • дистанційно зондувати поля (знімки БПЛА);
  • управляти неоднорідними зонами поля та робити їх аналіз ефективності використання;
  • проводити польовий аргоскаутинг;
  • інтерпретувати створені карти-завдання по виміру ущільнення ґрунтів; 
  • надавати рекомендації по технологічним операціям;
  • здійснювати аналіз технологій вирощування господарства;
  • прописувати інструкції для технічних засобів елементів точного землеробства;
  • навчати спеціалістів замовників;
  • надавати своєчасну звітність і планувати тижневий графік роботи.

Вакансія відкрита у м. Вінниця. Зарплата договірна. 

Відгукнутися на вакансію

Тракторист, оператор обприскувачів

Компанія «Крафтмаєр» відкрила вакансію тракториста й пропонує безкоштовне навчання, у ході якого можливо:

  • освоїти практичні навички роботи на сучасній техніці, оснащеній бортовими комп'ютерами та навігацією;
  • отримати категорію «H»;
  • за 1 місяць навчання отримати ставку 15 000 грн.

Кандидатам необхідно мати загальне розуміння технічної складової професії тракториста та відповідні категорії прав, швидко навчатися та сприймати нову інформацію.

Вакансії відкриті у м. Хмельницький, м. Кам'янець-Подільський, м. Вінниця.

Надіслати резюме

Апаратник пульта управління приймання зерна

Група компаній «Аграрні системні технології» (AST) запрошує на роботу апаратника обробки зерна сушильних установок (елеватор).

Ідеальний кандидат:

  • має середню-спеціальну/вищу аграрну або технічну освіту;
  • впевнений користувач ПК, пакет MS Office;
  • вміє читати технологічні схеми елеватора, знає принципи роботи та будову транспортних механізмів, які обслуговує.

Функціонал:

  • ведення  технологічного процесу сушіння та оброблення зерна різних культур на шахтних сушарках;
  • обслуговання, налагоджування, регулювання, спостерігання та контроль за роботою шахтних зерносушарок та обслуговуваного допоміжного устаткування;
  • регулювання режиму роботи зерносушарок, руху зерна в сушарках, кількості та температури сушильного агента, температури нагрівання зерна в сушильних камерах та   охолодження просушеного зерна в охолоджувальній камері;
  • регулювання  процесу горіння, тяги та температурного режиму на обслуговуваному устаткуванні;
  • контроль якості сушіння зерна, роботи устаткування з очищення зерна, стану приводних пасів, огорож та організація їх своєчасного ремонту;
  • пуск та зупинка устаткування;
  • проведення планово-попереджувальних робіт у відповідності до графіка ППР;
  • організація забезпечення нормального санітарного стану робочих зон та всього устаткування.   

Роботодавець пропонує: 

  • конкурентний рівень заробітної плати, обговорюється за результатами співбесіди;
  • офіційне працевлаштування;
  • місце роботи — м. Городенка,  Івано-Франківська обл.;
  • можливості для професійного і кар'єрного зростання в рамках холдингу.

Подробиці вакансії

Регіональний директор з продажу

Компанія Vitagro Partner оголосила конкурс на заміщення вакантної посади регіонального директора з продажу.

Вимоги:

  • освіта — вища, агрономічна/економічна;
  • досвід роботи на аналогічній посаді або інших вищих посадах від 3 років;
  • навички формування та контроль за виконанням бюджетів продаж на закріпленій території;
  • знання ситуації на аграрному ринку України, володіння інформацією аналітичних досліджень; знання конкурентів, стан та перспективи розвитку в регіоні;
  • вміння формувати та управляти торговою командою в ринку B2B;
  • знання технологій вирощування та захисту сільськогосподарських культур;
  • впевнений користувач ПК, 1С;
  • Власне авто. Службове авто може розглядатись по результатах співбесіди та по результатах випробувального терміну 2 місяці.

Обов’язки:

  • збір та аналіз інформації про регіональний ринок. Розширення клієнтської бази та збільшення обсягів продажу та долі ринку компанії у відповідному регіоні;
  • контроль роботи підрозділів, сприяти виконанню планів підрозділів та завдань по продажах продукції за рік;
  • погоджувати та контролювати бюджети підрозділів. Брати участь у процесі замовлень підрозділами усіх груп товарів. 
  • здійснення комплексу заходів з перевірки кредитоспроможності клієнтів та забезпечувати контроль за оплатами, перевіряти правильність оформлення і достовірність документів клієнтів;
  • піклуватись про позитивний імідж компанії в колективі та серед клієнтів. Брати участь в укомплектованості штату працівників підрозділу;
  • рекомендувати кадрові рішення в межах своїх повноважень.

Компанія пропонує медичне страхування, гідний рівень заробітної плати + річні премії, амортизацію та компенсацію ПММ, корпоративний мобільний зв’язок.

Вакансія відкрита у м. Харків і м. Полтава.

Відправити резюме

Спеціаліст з технічного супроводу продажів напряму свинарство

Компанія «Європейський Протеїн Україна» запрошує у команду спеціаліста з технічного супроводу продажів напряму свинарства.

Очікування щодо кандидата:

  • досвід консультаційної діяльності з питинь годівлі та утримання тварин;
  • досвід розрахунку раціонів корму;
  • практика застосування кормових рішень щодо покращення ефективності вирощування свиней;
  • бажання просувати інноваційні технології годівлі та вболівати за те, що робиш;
  • розвинені комунікативні навики та навики перемовин;
  • водійське посвідчення категорії В, досвід водіння від 3- років.

Ваші основні задачі на посаді:

  • консультації з питань годівлі та утримання свиней;
  • супроводження виробничих експериментів із продуктами компанії;
  • у команді разом з менеджером з продажів реалізація планів продажів.

Роботодавець пропонує підтримку та наставництво у роботі з залучанням досвіду материнської компанії в Данії, а також гарантує дотримання всіх гарантій КЗпП України, прозору систему оплати праці.

Відгукнутися на вакансію

Організатор аграрного бізнес-форуму

Компанія Kos_Corporation запрошує фахівця на посаду організатора аграрного бізнес-форуму.

Ідеальний кандидат:

  • креативна людина з навичками управління, з високою самоорганізацією, з умінням спілкуватися з клієнтами і відповідально підходити до своєї роботи. Людина, яка вміє створювати бізнес форуми та бізнес конференції з нуля, людина яка очолить відділ, за потреби створить команду;
  • має досвід в івент індустрії та організаціях бізнес заходів, з розумінням як продавати та рекламувати захід для залучення максимальної кількості гостей;
  • має досвід роботи в аграрній сфері;
  • володіє англійською мовою (для спілкування з іноземними партнерами);
  • має приємний та охайний зовнішній вигляд;
  • впевнений користувач ПК та основними офісними програмами (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).

Основна задача — створення успішного інвестиційного бізнес-форуму з нуля (аграрний напрямок).

Вакнсія відкрита у Києві. Заробітна плата від 20 тис. грн. 

Подробиці вакансії

Сервісний інженер з ремонту та обслуговування с/г техніки

Свіжа вакансія від компанії «Агросем» — сервісний інженер з ремонту та обслуговування сільгосптехніки John Deere.

Ключові вимоги:

  • вища інженерно-технічна освіта;
  • знання будови та роботи с/г техніки;
  • вільне володіння комп'ютером;
  • наявність водійського посвідчення категорії В.

Основні обов'язки:

  • гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки;
  • діагностика і ремонт сільськогосподарської техніки John Deere;
  • надання технічних консультацій.

Вакансія відкрита у м. Рівне. Зарплата договірна.

Відправити резюме

Менеджер з продажу сільгосптехніки

Компанія «Агросем» запрошує стати частиною команди на посаді менеджера з продажу с/г техніки.

Ключові вимоги:

  • успішний досвід продажів с/г техніки;
  • розуміння та знання Клієнтів, специфіки ринку техніки та агрономічних процесів в даному регіоні (Чернівецька область);
  • знання прийомів і методів ділового спілкування та ведення переговорів;
  • уміння вибудовувати довгострокові відносини з Клієнтами;
  • обов’язкова наявність водійського посвідчення категорії В і автомобіля.

Основні обов’язки:

  • виконання планових показників з продажу техніки (нова та вживана) + обладнання по точному землеробству;
  • формування та планування перспектив та продажів в рамках відповідного регіону;
  • ведення клієнтської бази (співпраця з поточними Клієнтами + залучення нових та внесення інформації в CRM);
  • контроль та закриття дебіторскої заборгованості;
  • укладання договорів, відстеження умов їх виконання;
  • участь в маркетинговій діяльності (проведення демонстрацій та заходів);
  • аналіз діяльності конкурентів в рамках вказаного регіону.

Вакансія відкрита у м. Чернівці. Компанія пропонує офіційну зарплату та працевлаштування, навчання та можливість підвищувати кваліфікацію, участь у цікавих та інноваційних проектах.

Надіслати резюме

Інженер-землевпорядник

Компанія «‎Регіонзем» відкрила у Києві вакансію інженера-землевпорядника.

Кандидат на цю посаду повинен мати профільну вищу освіту, діючий сертифікат землевпорядника, а також практичний досвід 1-2 роки.

Обов'язки:

  • формування землевпорядних та кадастрових документів — повний цикл (проекти, технічна документація, xml та інш.);
  • формування ділянок, присвоєння кадастрових номерів, внесення/оновлення даних, поділ ділянок, зміна цільового, тощо.

Зарплата: 15 000 грн (+ бонуси, + відсоток).

Відправити резюме

Менеджер з продажів

Компанія «Орієнт Вей» запрошує у свою команду менеджера з продажу. 

Кандидату необхідно мати досвід успішної роботи в продажах b2b від 2 років і відмінні комунікативні навички на рівні топ-менеджерів компаній (усні та письмові).

Функціональні обов'язки:

  • робота з наявною базою корпоративних клієнтів;
  • розширення клієнтської бази шляхом залучення нових клієнтів;
  • ведення клієнта з моменту призначення першої зустрічі до укладення угоди;
  • організації та проведення зустрічей з клієнтами;
  • підготовка індивідуальних комерційних пропозицій;
  • виконання плану продажів;
  • висновок і супровід договорів і замовлень;
  • участь в маркетингових заходах, виставках;
  • ведення роботи в CRM; 

Вакансія відкрита у Броварах. Офіційне працевлаштування згідно КЗпП. Зарплата 15 тис. грн + % від продажів. Графік роботи: ПН-ПТ з 8.00-17.00. Надаються всі необхідні ресурси та інструменти для виконання завдань.

Подробиці вакансії

Керівник майданчику по відгодівлі бройлера

Запорізький агрохолдинг відкрив вакансію керівника майданчику по відгодівлі бройлера.

Вимоги:

  • досвід роботи на керівній посаді птахофабрики від 3-х років безперервного стажу на одному місці;
  • вища ветеринарна освіта;
  • знання технологічних процесів по годівлі птиці;
  • знання ветеринарних питань по вирощуванню птиці;
  • ПК — рівень впевненого користувача.

Обов`язки:

  • організаційно-технологічне керівництво роботи майданчику;
  • розрахунок потреби кормів для курки-бройлера;
  • контроль за кількістю та якістю продукції, повноцінною годівлею і правильним утриманням бройлерів;
  • роботи зі створення міцної кормової бази.

Умови роботи:

  • 6/1 пн-пт, 8.00-16.00, сб 8.00-13.00;
  • кандидатам з інших регіонів надається житло;
  • надається службове авто, харчування;
  • зарплата 28 000 грн (після випробувального терміну 35 000 грн)

Надіслати резюме

Менеджер з організації навчання

Агрокомпанія експортера та виробник ЗЗР шукає менеджера з організації навчання/скриптолог HR-відділу.

Кандидатам необхідно мати досвід роботи супервайзера кол-центру і бажаний досвід в CRM.

Обов'язки:

  • аудіоконтроль дзвінків регіональних менеджерів з ціллю покращення клієнтського сервісу та підвищення показників продажів;
  • індивідуальні консультації та рекомендації з метою покращення та усунення недоліків у процесі продажів;
  • навчання (введення в професію) і адаптація стажерів відділу продажів із врахуванням індивідуальних особливостей працівників;
  • спільно з агрономами-експертами розробка навчань для менеджерів.

Вакансія відкрита у Вінниці. Офіційне працевлаштування. Зарплата 10 000 грн (+ бонуси). Графік роботи: ПН-ПТ, з 8:30 до 17:30. Надається службовий телефон, безкоштовне харчування та повний соц.пакет, згідно з законодавством.

Подробиці вакансії

Оператор сектору опоросу

Компанія «Дан-Фарм Україна» відкрила вакансію оператор сектору опоросу (ветеринара).

Кандидату треба мати великий інтерес до роботи з тваринами з бажанням вчитися і саморозвиватися, здатність працювати 8 годин на день і бути готовим до фізичних навантажень (часто нахилятися, присідати та стояти на колінах).

На цій посаді необхідно:

  • організувати догляд за свиноматками та поросятами в секції опоросу;
  • слідкувати за свиноматками та допомагати їм під час опоросу;
  • лікувати свиноматок та поросят шляхом введення вакцин та ліків;
  • виконувати обов’язки з обробки поросят, обрізання хвостів, кастрація та проколювання заліза;
  • переганяти свиноматок перед опоросом/після опоросу;
  • виконувати детальні й точні записи на картках свиноматок;
  • забезпечувати доступ тварин до достатньої кількості води та високоякісних кормів;
  • забезпечувати гуманного поводження з тваринами;
  • ідентифікувати та належне поводитися з тваринами, які потребують медичного обслуговування.

Свиноферма знаходиться у Київській області (Кагарлицький район). Зарплата договірна. Офіційне працевлаштування. Є гуртожиток.

Відправити резюме

Механік сільськогосподарської техніки

«Контінентал Фармерз Груп» запрошує у свою команду механіка с/г техніки.

Вимоги:

  • освіта: середня — спеціальна, вища технічна;
  • знання та практичні навики з ремонту іноземної с/г техніки;
  • вміння читати технічну літературу та каталоги запчастин.

Обов’язки:

  • організація ремонтно-відновлювальних робіт і технічне обслуговування техніки;
  • організація руху запасних частин;
  • постановка техніки на довготривале зберігання і зняття з зберігання.

Вакансія відкрита у м. Радехів (Львівська обл.). Зарплата договірна. Офіційне працевлаштування та повністю офіційна зарплата. Надається службовий автомобіль та ПММ.

Відгукнутися на вакансію

Менеджер з розвитку земельного банку

Група компаній «Аграрні системні технології» (AST) оголосила конкурс на вакансію менеджера з розвитку банку землі.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта;
  • досвід роботи більше 3-х років на аналогічній посаді;
  • знання законодавства, нормативних та законодавчих актів щодо земель сільгосппризначення;
  • досвід ведення переговорів і роботи з договорами.

Основні обов’язки:

  • пошук земельних активів сільгосппризначення;
  • організація процесу підписання договорів оренди землі з фізичними особами (пайовиками);
  • пошук контрагентів та переговори щодо залучення земель сільгосппризначення на умовах суборенди;
  • пошук та організація придбання юридичних осіб з землями сільгосппризначення;
  • переговори з органами державної влади та місцевого самоврядування щодо отримання в оренду земель сільгосппризначення;
  • документальне оформлення договорів оренди, суборенди земель сільгосппризначення.

Вакансія відкрита у Львові. Роботодавець пропонує конкурентний компенсаційний пакет. Офіційне працевлаштування.

Надіслати резюме

Головний інженер

Harveast Holding запрошує на роботу в Київський регіон головного інженера.

Вимоги до кандидата:

  • вища технічна освіта;
  • досвід роботи головним інженером і/або керівником технічного відділу великої сільськогосподарської компанії;  
  • знання вимог нормативно-технічної документації;
  • успішний досвід організації автоматизації та прозорості процесів;
  • розвинені управлінські навички, системність і динамічність мислення;
  • досвід управління великим колективом.

Зони відповідальності:

  • функціональне керівництво інженерно-технічними службами підприємств (техніка, обладнання, транспорт, будівлі);
  • забезпечення сільгосптехнікою виробничих процесів в оптимальні терміни і з оптимальними витратами;
  • планування, організація і контроль роботи планово-попереджувального системи технічного обслуговування і ремонту техніки та обладнання;
  • технічний нагляд за станом техніки, вимірювального обладнання складських підрозділів підприємств, раціональним використанням витратних матеріалів і запчастин на виконання ремонтних робіт;
  • підготовка персоналу з ремонту та обслуговування техніки;
  • участь в розробці стратегії роботи технічного напряму підприємства;
  • формування та контроль виконання бюджету.

Офіційна заробітна плата (розмір обговорюємо в телефоном режимі або співбесіді), дотримання гарантій передбачених в КЗпП України. Компенсація оплати житла для іногородніх.

Відгукнутися на вакансію

Фінансовий аналітик

Агрохолдинг A.G.R. Group (під керівництвом Місака Хідіряна) оголосив про пошук кандидата на посаду фінансового аналітика.

Вимоги:

  • вища економічна освіта (бажано спеціальність Фінанси);
  • англійська не нижче рівня Intermediate;
  • відмінні знання MS Word, MS Excel, MS PowerPoint;
  • аналітичний склад розуму, вміння працювати в команді, високий рівень відповідальності і старанності.

Серед обов’язків:

  • розробка та підготовка фінансових моделей інвестиційних проектів;
  • розробка та підготовка бізнес-планів;
  • підготовка бюджетів проектів та фінансових планів, звітів про рух грошових коштів та звітів про прибутки і збитки;
  • підготовка фінансово-економічних розрахунків і сценаріїв розвитку бізнес-проектів та інвестиційних проектів, побудова фінансових моделей;
  • розрахунок собівартості виробництва продукції або послуг, визначення точки беззбитковості - BEP;
  • розрахунок ключових показників інвестиційних проектів: IRR, NRV, PBP, DPBP, ROS, ARR та ін.;
  • проведення маркетингових досліджень, визначення тенденцій ринків і галузей, основних макро- і мікроекономічних показників;
  • виконання конкурентного аналізу, аналізу ризиків бізнес-проектів, підготовка SWOT аналізу.

Вакансія відкрита у м. Київ. Зарплата договірна.

Відправити резюме

Технолог з годівлі та утримання ВРХ

«Домінанта Україна» шукає спеціаліста-консультанта.

Вимоги:

  • вища освіта (зоотехнічна або ветеринарна);
  • досвід роботи та досягнення в сфері технології утримання ВРХ (щонайменше 5 років);
  • високий рівень знання програм годівлі ВРХ;
  • вікова категорія від 25 до 50 років.

Обов’язки:

  • технологічний супровід продуктів;
  • балансування раціонів у годівлі тварин;
  • моніторинг та діагностика стану здоров’я тварин;
  • організація зоотехнічних та ветеринарних заходів.

Необхідно бути готиовим до відряджень та поїздок. Зарплата 20 тис. грн. Вакансія відкрита у Полтаві.

Переглянути вакансію

Директор елеватора

У агрохолдингу «ТАС Агро» відкрита вакансія директора елеватора.

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта;
  • обов'язковий досвід на елеваторі;
  • успішний управлінський досвід;
  • знання і розуміння потужностей елеваторного і складського господарства, оптимізації логістичних процесів;
  • вміння вибудувати ефективну роботу на всіх етапах роботи елеватора;
  • знання технології, нормативних документів, що регламентують діяльність елеваторного і складського господарства; технології зберігання с/г продукції (зернових), розуміння технології ремонтних робіт;
  • знання основ трудового законодавства, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежного захисту;
  • досвід управління колективом, підбір, навчання, розстановка і мотивація персоналу.

Обов'язки:

  • планування, організація і контроль ефективної і безперебійної роботи всіх служб елеваторного і складського господарства;
  • управління бізнес-процесами по зберіганню і переробці сільгосппродукції, ефективного використання техніки, організація транспортної та складської логістики;
  • оптимізація і розвиток діяльності підприємства, а також розробка пропозицій щодо поліпшення ефективності діяльності і бізнес процесів;
  • організація контролю за якістю надаваних послуг і продукції, що виробляється, складським обліком;
  • підбір, навчання, розстановка і мотивація персоналу. Оптимізація персоналу з урахуванням сезонності робіт.

Вакансія відкрита у м. Новомиргород (Кіровоградщина). Офіційне працевлаштування та офіційна ЗП.

Надіслати резюме

Нові вакансії

Приватне акціонерне товариство "Агро-Союз", Дніпро
25 000 грн
KUSTO AGRO, Житомир
Договірна
ТОВ "ТІВОЛІ ФЮР", Переяслав-Хмельницький
16 000 грн
Приватне акціонерне товариство "Агро-Союз", Дніпро
25 000 грн
Луї Дрейфус Компані Україна, Тульчин
Договірна