Вакансії: актуальні пропозиції для ТОП-менеджерів

Гарний керівник той, хто знає, що головне надбання і ресурс — це його співробітнки. ТОП-менеджери не лише виконують роль адміністратора, а, насамперед, є лідерами, які спрямовують сили, знання і енергію підлеглим на виконання роботи з максимальною відданістю. Саме таких «мудрих голів» чекають у агросекторі. Якщо впевнені, що впораєтеся, надсилайте резюме!

Керівник відділу продажів

Компанія SmartFarming відкрила у Києві вакансію керівника відділу продажів і чекає кандидатів, які мають успішний досвід в управлінні продажами, проектами та складними угодами, вміють формувати плани продажів, контролювати і координувати роботу співробітників, працюють із CRM-системою Creatio (Bpm'online), розуміють ключові тренди AgTech і працювали у аграрній сфері більше 2 років, готові до відряджень.

На цій посаді необіхдно:

  • залучати клієнтів з агросектору до впровадження передових технологій з підвищення ефективності бізнесу;
  • здійснювати контроль та координацію роботи співробітників;
  • формувати план продажів та контролювати його виконання;
  • розробляти та впроваджувати нові методології продажів, системи мотивації.

Вакансія відкрита у Києві. Зарплата: ставка + бонуси. Повна компенсація витрат. Навчання за рахунок компанії, участь у профільних семінарах, конференціях тощо.

Подробиці вакансії

SmartFarming_1-1.jpg (109 KB)

Начальник департаменту з комерційних питань та логістики

Агрогрупа «Агрейн» відкрила нову вакансію і запрошує на роботу начальника департаменту з комерційних питань та логістики.

Кандидати на цю посаду повинні мати вищу освіту, досвід роботи від 5 років в транспортно-логістичних компаніях, знання зернового ринку, навички роботи з ПК (MS Office, Cropio, Wialon) і водійські права.

Обов'язки:

  • управління логістичними процесами підприємства;
  • аналітика бізнес-процесів і підготовка пропозицій щодо їх оптимізації;
  • формування оптимальних маршрутів;
  • організація і контроль безперебійної роботи власного і найманого транспорту;
  • контроль взаєморозрахунків, своєчасного виконання договірних зобов'язань;
  • робота з клієнтами та залучення нових;
  • участь у тендерах.

Вакансія відкрита у м. Київ, але треба бути готовим до відряджень по Україні. Зарплата на випробувальному терміні 30 000 грн, після — за результатами співбесіди. Компанія сплачує мобільний зв'язок. 

Надіслати резюме

agrein.jpg (131 KB)

Начальник відділу бухгалтерського, податкового контролю і МСФЗ

Агрогрупа «Агрейн» запрошує на роботу начальника відділу бухгалтерського, податкового контролю і МСФЗ.

Вимоги до кандидатів:

  • вища економічна освіта (облік і аудит, фінанси), САР, додаткові сертифікати є перевагою;
  • досвід роботи від 3-х років;
  • відмінні знання бухгалтерського та податкового законодавства України, МСФЗ; 
  • навички роботи з ПК: MS Office, просунутий користувач 1-С 8.2., Медок, Клієнт-банк;
  • знання англійської мови не нижче Upper-intermediate;

У обов'язки входить надання методичної допомоги та контроль роботи бухгалтерій с/г підприємств, координація роботи зовнішнього аудитора, податкове планування і трансферне ціноутворення, підготовка звітності, впровадження автоматизованої фінансової звітності.

Вакансія відкрита у Києві, але будуть відрядження по Україні. Зарплата договірна (за результатами співбесіди). Роботодавець компенсує оплату мобільного зв'язку. 

Відгукнутися на вакансію

a-grain.jpg (28 KB)

Комерційний менеджер

Агрохолдинг «Агрокомодітіз» шукає комерційного менеджера. Вакансія відкрита у м. Одеса.

Майбутній співробітник повинен бути впевненим користувачем Microsoft Office (Excel, Word), вміти працювати з В1С: 8, знати ринок зернових і олійних культур, мати досвід роботи в закупівлях і продажах, знати англійську мову на середньому рівні.

У обов'язки комерційного менеджера входить:

  • ведення переговорів;
  • контроль дебіторської заборгованості;
  • укладання контрактів;
  • пошук товару, робота з постачальниками;
  • робота з базою постачальників;
  • реалізація товару на внутрішньому ринку.

Рівень зарплати — за результатами співбесіди. Офіційне оформлення. Графік роботи: пн-пт з 9.00 до 18.00.

Відправити резюме

agroekonomist.jpg (212 KB)

Регіональний директор з продажів

«Тімак Агро Україна» шукає у м. Донецьк регіонального директора з продажів.

Вимоги до кандидата:

  • аграрна освіта;
  • досвід роботи менеджером з продажу та досвід управління командою мінімум 2 роки;
  • обов'язково мати водійські права.

Посадові обов'язки:

  • комунікація з партнерами та клієнтами;
  • збільшення продажів відповідно до цілей Business Units;
  • розробка та реалізація бізнес-плану розвитку території;
  • звітність;
  • відрядження.

Роботодавець гарантує конкурентну зарплату та привабливу систему преміювання, надає компенсаційний пакет і корпоративний автомобіль.

Відгукнутися на вакансію

Нові вакансії

Приватне акціонерне товариство "Агро-Союз", Дніпро
25 000 грн
KUSTO AGRO, Житомир
Договірна
ТОВ "ТІВОЛІ ФЮР", Переяслав-Хмельницький
16 000 грн
Приватне акціонерне товариство "Агро-Союз", Дніпро
25 000 грн
Луї Дрейфус Компані Україна, Тульчин
Договірна