Робота в агро: ТОП вакансій листопада

AgroRobota.com.ua підготувала ТОП вакансій, які були популярними у листопаді. До співпраці запрошує агрогрупа «Агрейн», агрохолдинг «Агрокомодітіз», Louis Dreyfus Company, компанія Timac Agro, а також «Метео Фарм», SmartFarming, USAIDRefinitiv, AgroPolit.com та SuperAgronom.com. Надсилайте резюме, щоб встигнути знайти роботу мрії!

Менеджер із закупівель зернових

Компанія, яка спеціалізується на зовнішній торгівлі агропромисловим товаром, шукає у Києві менеджера із закупівель. 

Серед вимог — вища освіта, досвід роботи у закупівлі зернових понад 5 років, знання англійської мови, досвід управління P&L, високі комунікативні, міжособистісні та лідерські навички.

На цій посаді необхідно організовувати закупівлю зерна, залучати нових клієнтів, а також вести переговори та надавати консультації.

Офіційне працевлаштування. Компанія забезпечує медичне страхування, надає мобільний зв'язок.

Подробиці вакансії

zernovi.JPG (134 KB)Аналітик

Група дослідників сільського господарства Refinitiv шукає аналітика, який допоможе керувати та розширювати програму прогнозування попиту та пропозиції на основні товарні культури.

Необхідні навички:

  • досвід аналітики в сільському господарстві від 2 років;
  • розуміння тенденцій розвитку сільськогосподарського ринку;
  • відмінні комунікативні та аналітичні навички;
  • знання української, російської і англійської мов.

Кандидат на цю посаду повинен провести дослідження та аналіз ринку, включаючи збір даних, маніпулювання даними, публікацію даних, кількісний аналіз та написання звітів.

Детальніше про вакансію

avto.jpg (632 KB)

Консультант з розробки бізнес-моделі 

Для реалізаціїї проєкту USAID запрошують до роботи консультанта з розробка бізнес-моделі кооперування виробників та операторів ринку холодового ланцюга.

Необхідна професійна кваліфікація: 

  • досвід розробки бізнес-моделей/бізнес-планів, франчайзингових та інвестиційних проектів для переробних підприємств, в тому числі в галузі переробки сільськогосппродукції;
  • навички проведення маркетингових досліджень, розробки SWOT аналізів;
  • навички представлення даних в аналітичному вигляді;
  • комп'ютерні навички на рівні досвідченого користувача (MS Word, Excel).

Для розробка структури та формату бізнес-моделі необхідно виконати:

  • аналіз статистичних та інших матеріалів, визначення маркетингових зон діяльності (зон впливу) компаній; 
  • обґрунтування потужності складського комплексу та команди з доставки  відповідно до потреб;  
  • обґрунтування ефективності інвестицій;
  • SWOT-аналіз організації діяльності компаній;
  • моделі та техніко-економічне обґрунтування інтеграції діяльності компанії з діяльністю малих та середніх виробників. 

Надіслати резюме

usaid.png (148 KB)

Кадровик / Помічник бухгалтера

Latifundist Media запрошує на роботу у м. Полтава кадровика.

Вимоги:

  • знання 1С;
  • впевнений користувач ПК та офісною технікою;
  • уміння працювати з документами;
  • уважність, акуратність, старанність, стресостійкість комунікабельність;
  • знання української мови на високому рівні;
  • досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою.

Обов'язки:

  • ведення кадрового діловодства (до 100 осіб);
  • кадрове адміністрування процесу найму, переведення і звільнення, відпустки співробітників;
  • формування особистих справ, ведення трудових книжок відповідно до КЗпП України;
  • видача довідок співробітникам за запитами;
  • ведення первинної документації (рахунки, прибуткові / видаткові накладні, акти);
  • ведення взаєморозрахунків з постачальниками.

Повна зайнятість, офіс в центрі міста.

Відправити резюме

dokymenty.jpg (196 KB)

Менеджер з продажу

Незалежний метеосервіс «Метео Фарм» шукає у свою команду менеджера з продажу. Роботодавець чекає кандидата, який зможе працювати з усіма учасниками ринку: як з фермерами, так і з представниками агрохолдингів.

Очікується, що майбутній співробітник: 

  • має досвід на аналогічних посадах;
  • хоче працювати у сучасному агро;
  • знає та відчуває як правильно зайти до клієнта;
  • наполеглива, впевнена, переконлива, енергійна для проведення переговорів.

Серед основних завдань менеджера з продажу:

  • комунікація з учасниками ринку;
  • управління продажами сервісу;
  • активний пошук, залучення та проведення переговорів з клієнтами;
  • проведення переговорів та презентацій для замовників;
  • співпраця з медіа;
  • просування продукту як в медіа, так і у відношенні з клієнтами;
  • робота над удосконаленням продукту та послуг сервісу. 

Вакансія відкрита у м. Київ. Роботодавець забезпечує офіційне працевлаштування, динамічну роботу у дружному колективі, а також гарантує конкурентний рівень заробітної плати.

Надіслати резюме

meteofarm.jpg (62 KB)

Менеджер з продажу

Компанія SmartFarming відкрила у Сумах вакансію менеджера з продажу. Але робота буде у 

Ваша кандидатура підходить, якщо ви:

  • маєте успішний досвід в проектних продажах і керування складними угодами;
  • вмієте будувати етичні та довготермінові партнерські відносини з клієнтами та партнерами;
  • досвід роботи із CRM-системою Bpm online;
  • розумієте ключові тренди AgTech та/або досвід роботи в агросекторі чи пов'язаних секторах;
  • маєте автомобіль та готовні до відряджень.

У обов’язки менеджера з продажів входить залучення і комунікація з клієнтами та партнерами, керування угодами з продажу консалтингових проектів та проектів з автоматизації.

Роботодавець пропонує своїм співробітникам комфортні умови праці — офіційне працевлаштування, повну коменсацію витрат, навчання за рахунок компанії. Зарплатня — фіксована ставка та системи бонусів. 

Відправити резюме

SmartFarming_1-1.jpg (109 KB)

Фахівець із закупівель зернових

Компанія Louis Dreyfus Company оголосила про відкриту вакансію фахівця із закупівель і продажу зернових.

Ця вакансія для тих пошуковців роботи, які мають досвід роботи на ринку зернових не менше 2 років, здатні працювати під тиском та у скорочені сроки, володіють навичками роботи з програмами Word та Excel.

Обов'язки:

  • моніторинг розвитку цін та ринку зернових та олійних;
  • пошук клієнтів та виробників, ведення бази та зустрічі з виробниками по регіону;
  • укладання угод про купівлю на господарствах та елеваторі, контроль за виконанням контрактів;
  • пошук та контроль роботи перевізників;
  • організація комерційних проектів елеватора.

Графік роботи з 9:00 до 18:00. Але роботодавець попереджає, що робочий графік ненормований і залежить від кількості закупівель.

Подробиці вакансії

LDC.jpg (244 KB)

Менеджер із закупівель

Компанія «Баренс Агріком» відкрила у Києві вакансію менеджер із закупівель сільгосппродукції.

Майбутній співробітник повинен мати досвід в сфері закупівель і продажів сільгоспкультур, а також вміння вести переговори різних рівнів.

Обов'язки:

  • організація закупівлі зернових і олійних культур;
  • робота з елеваторами і господарствами;
  • пошук необхідних обсягів продукції;
  • виконання планів по закупівлі;
  • супроводження угод, контроль якості сировини, умов оплати та графіку відвонтажень.

Зарплата — 25 000 грн.

Надіслати резюме

groshi-3.jpg (342 KB)

Журналіст

Головний сайт для агрономів SuperAgronom.com шукає журналіста. Кандидатів чекають з будь-якого регіону України, але слід бути готовим до відряджень.

Вимоги до майбітнього співробітника:

  • вища освіта (журналіст, аграрна освіта);
  • уміння працювати з текстами, виділяти структуру матеріалу, грамотність;
  • впевнений користувач: MSOffice, Excel, Google-застосунки;
  • знання літературної української та російської мов;
  • навички роботи з текстом, знання і розуміння принципів SEO просування;
  • уявлення про агрономію, додатково будуть оцінені навички (хоча б базові) в агрономії;

На посаді журналіста необхідно писати статті, інтерв’ю, блоги, репортажі, пов’язані з агровиробництвом.

Роботодавець пропонує стабільну роботу в агромедіахолдингу, який динамічно розвивається. Графік роботи: з 9:00 до 18:00, можна дистанційно.

Відгукнутися на вакансію

superagronom.jpg (403 KB)

Начальник відділу бухгалтерського, податкового контролю і МСФЗ

Агрогрупа «Агрейн» запрошує на роботу начальника відділу бухгалтерського, податкового контролю і МСФЗ.

Вимоги до кандидатів:

  • вища економічна освіта (облік і аудит, фінанси), САР, додаткові сертифікати є перевагою;
  • досвід роботи від 3-х років;
  • відмінні знання бухгалтерського та податкового законодавства України, МСФЗ; 
  • навички роботи з ПК: MS Office, просунутий користувач 1-С 8.2., Медок, Клієнт-банк;
  • знання англійської мови не нижче Upper-intermediate;

У обов'язки входить надання методичної допомоги та контроль роботи бухгалтерій с/г підприємств, координація роботи зовнішнього аудитора, податкове планування і трансферне ціноутворення, підготовка звітності, впровадження автоматизованої фінансової звітності.

Вакансія відкрита у Києві, але будуть відрядження по Україні. Зарплата договірна (за результатами співбесіди). Роботодавець компенсує оплату мобільного зв'язку. 

Відгукнутися на вакансію

a-grain.jpg (28 KB)

Комерційний менеджер

Агрохолдинг «Агрокомодітіз» шукає комерційного менеджера. Вакансія відкрита у м. Одеса.

Майбутній співробітник повинен бути впевненим користувачем Microsoft Office (Excel, Word), вміти працювати з В1С: 8, знати ринок зернових і олійних культур, мати досвід роботи в закупівлях і продажах, знати англійську мову на середньому рівні.

У обов'язки комерційного менеджера входить:

  • ведення переговорів;
  • контроль дебіторської заборгованості;
  • укладання контрактів;
  • пошук товару, робота з постачальниками;
  • робота з базою постачальників;
  • реалізація товару на внутрішньому ринку.

Рівень зарплати — за результатами співбесіди. Офіційне оформлення. Графік роботи: пн-пт з 9.00 до 18.00.

Відправити резюме

kommercheskiy-direktor.jpg (17 KB)

Інспектор з кадрів

Також «Агрокомодітіз» відкрив у м. Одеса вакансію інспектора з кадрів.

У обов'язки майбутнього співробітника входить:

  • ведення кадрового діловодства з об'ємом 350-500 робітників;
  • наймання, звільнення працівників, формування особистих справ, введення карток П-2, заповнення та облік трудових книжок;
  • підготовка наказів на відпустки, оформлення та облік лікарняних листів, складання графіків відпусток;
  • формування табелів обліку робочого часу, графіка відпусток;
  • заповнення лікарняних листів.

Роботодавець гарантує офіційну зарплатню і соцпакет згідно КЗпП. Зарплата договірна. Офіс у центрі міста.

Відправити резюме

inspektor_1.jpg (107 KB)

Product manager

Компанія Timac Agro шукає у м. Дніпро product manager (за напрямом живлення рослин). 

Щоб обійняти цю посаду, необхідно мати вищу освіту в галузі сільського господарства, досвід роботи в галузі агрономії від 2 років, бути готовим до відряджень.

У обов'язки входить:

  • консультаційна підтримка торговельної команди;
  • аналіз та прогнозування розвитку ринку;
  • підготовка інформаційних матеріалів, проведення презентацій та тренінгів;
  • організація та відстеження дослідів;
  • участь у маркетингових заходах;
  • написання статей.

Заробітна плата + бонуси. Роботодавець надає медичне страхування, корпоративний автомобіль.

Подробиці вакансії

Timac_agro.jpg (266 KB)

Журналіст

Сайт AgroPolit.com відкрив у Києві нову вакансію журналіста.

Вимоги:

  • вміння працювати з текстами, виділяти структуру матеріалу, грамотність;
  • мати знання в аграрній та політичній темах;
  • досвід роботи в профільних ЗМІ чи агросфері вітається;
  • вітається наявність контактів, а також вміння знаходити контакти потрібних людей, домовлятися і проводити інтерв'ю;
  • знання і розуміння принципів SEO просування;
  • основна мова в роботі — українська.

Обов’язки: 

  • орієнтуватися в актуальності тем для ЦА сайту і створювати по ним унікальні матеріали;
  • відписувати редакційні тексти, новини, репортажі;
  • спілкуватися зі спікерами.

Робота віддалена або в офісі з 9:00 до 18:00. Повна зайнятість. Оплата — ставка.

Надіслати резюме

Нові вакансії

Контінентал Фармерз Груп , Львів
Договірна
Techiia Holding, Київ
Договірна
Аграрні системні технології, Львів
Договірна
Контінентал Фармерз Груп , Волочиськ
Договірна
Контінентал Фармерз Груп , Ізяслав
Договірна