У ALFA Smart Agro розповіли, як COVID-19 вплинув на роботу компанії

Комерційний директор ALFA Smart Agro Тетяна Мосендз зазначила, що пандемія коронавірусу вплинула на зміни внутрішніх процесів компанії.

Про це йдеться у матеріалі Latifundist.com «ALFA Smart Agro зробила український продукт конкурентоспроможним».

Хоча значна частина комунікацій перейшла в онлайн, але агрономічні консультації та супровід клієнтів забезпечується в повному обсязі. Усі співробітники мають засоби індивідуального захисту, не виходять на роботу в разі появи мінімальних симптомів респіраторних захворювань.

«Також підвищені заходи безпеки на виробництві. Оскільки ми працюємо з хімічними речовинами, забезпечення співробітників БЗПФ засобами індивідуального захисту для нас завжди було важливим. Залежно від типу сировини, з яким працює виробнича зміна, розроблені вимоги по ЗІЗ. Весь індивідуальний захист дуже високої якості. По суті, при виробництві деяких продуктів екіпірування наших співробітників не поступається тому, як екіпіруються лікарі при роботі з COVID-19», — поділилася Тетяна Мосендз.

Компанія ALFA Smart Agro обмежена в організації заходів. Тому змінюється формат, частина інформаційних активностей переноситься в онлайн, а «живі» заходи проводяться з обмеженням кількості учасників в періоди, коли це дозволено Кабінетом міністрів. Наприклад, з 26 січня проводяться регіональні семінари в групах до 20 осіб.

«ALFA Smart Agro — команда, в якій об'єдналися кращі фахівці. У нас команда мрійників й ідеалістів, які точно знають, як втілити мрію в життя. Думаю, прагнення створювати нове, заглянувши за горизонт, бажання розширити існуючі кордони є у кожного співробітника ALFA Smart Agro. Це професійний азарт одночасно дозволяє нам ставити амбітні цілі і досягати їх», — резюмувала Тетяна Мосендз.

Нові вакансії