Менеджер з питань регіонального розвитку у Західному\Східному регіонах
Менеджмент, Продажі, Менеджер по роботі з клієнтами
05.11.2020
Особливості:
Договірна
Повна зайнятість
Тернопіль, Тернопільська обл
Вища освіта
Опис вакансії:
Європейська селекційна компанія Дунай-Агро, яка є офіційним представником PROBSDORFER SAATZUHT (Австрія), шукає собі у команду менеджерів з питань регіонального розвитку у Західному\Східному регіонах (в першу чергу шукаємо в м. Тернопіль, Рівне, Івано-Франківськ).
Вид зайнятості: повна
Вимоги:
Освіта вища агрономічна. Наявність додаткової освіти у вигляді тренінгів з продажу буде перевагою;
Успішний досвід роботи менеджером з продажів, або регіональним представником у насіннєвих, хімічних компаніях-виробниках, бажано від 2-років;
Постійне проживання на закріпленій території (Рівненська, Тернопільська, Волинська або Сумська, Полтавська, Харківська обл.);
Знання сітки дистриб’юторів та агровиробників у Західному\Східному регіоні України;
Знання технологій вирощування основних сільськогосподарських культур (соя, пшениця, ячмінь, соняшник, ріпак). Практичний польовий досвід буде перевагою;
Знання ринку та основних гравців насіння сої, озимої та ярої пшениці, соняшнику,ярого та озимого ячменю в Україні;
Вміння та бажання продавати, відмінні комунікативні навички;
Наявність власної бази агровиробників та дистриб’юторських компаній-буде перевагою;
Володіння ПК (MC Office, 1С, CRM);
Водійське посвідчення категорії В, водійський досвід не менше 2-х років;
Володіння мовами: українська та російська;
Особисті якості:
порядність, чесність, самоорганізованість, розвинені комунікативні якості, вміння працювати у команді на результат.
Обов’язки:
Створення попиту на продукти насінництва компанії у ввіреному регіоні, серед агровиробників та дистриб'юторських компаній.
Ведення перемовин та обробка замовлень;
Виконання плану продажів по продуктам компанії, розвиток продажів на закріпленій території. Стеження за виконанням договорів, розрахунками з клієнтами та документообігом. Контроль дебіторської заборгованості;
Ведення та розширення клієнтської бази;
Визначення потреби та потенціалу постійних і нових клієнтів компанії;
Створення та проведення презентацій продуктів компанії, участь у днях поля. Участь у маркетингових заходах та представництво компанії на агрозаходах;
Відрядження;
Формування звітності за результатами проведеної роботи.