Вітаємо з днем HR-менеджера!
В Україні 16 вересня професійне свято відзначають спеціалісти у галузі управління персоналом.
AgroRobota.com.ua бажає всім HR-менеджерам поваги від керівників і співробітників, взаємопорозуміння в колективі та підтримки колег! Міцного здоров'я, сімейного затишку, надійних друзів, цікавих нових проектів й оптимізму!
Сподіваємося, що ви й надалі з високою відповідальністю та сумлінням виконуватимете поставлені перед вами завдання, дбатимете про нові професійні здобутки, а ваші зусилля винагороджуватимуться щирою вдячністю.
Тримайте подарунок від нашої команди — дайджест гарячих вакансій для спеціалістів управління персоналом.
HR-менеджер
Компанія «Спектр-Агро» запрошує до своєї команди HR-менеджера. Вакансія відкрита у м. Обухів.
Кандидати на цю посаду повинні мати вищу освіту, досвід розробки HR-процесів, навчальних програм і проведення тренінгів від 3 років, знання та розуміння специфіки навчання персоналу, володіння методиками оцінки ефективності навчання.
Основні обов’язки:
- розробка і впровадження HR-процесів;
- адаптація нових співробітників, запуск проекту навчання з «0»;
- розробка і написання методичних матеріалів, тренінгів та їх проведення;
- проведення оцінки співробітників за результатами навчання;
- розробка планів роботи навчання на місяць, квартал, рік;
- участь у розробці корпоративної культури компанії.
Конкурентний рівень заробітної плати (за співбесідою). Офіційне працевлаштування. Резюме надсилати із фотографією.
Відправити резюме
Регіональний менеджер з персоналу
Група компаній «Асканія FMCG» запрошує на роботу регіонального менеджера з персоналу.
Вимоги до кандидата:
- досвід роботи в рекрутингу від 2-х років;
- відмінні комунікативні навички;
- практичні навички використання ефективних методів та інструментів пошуку та підбору персоналу;
- бажання розвиватися в сфері HR.
У функціональні обов'язки входить комунікація з регіональними підрозділами стосовно потреб в персоналі, пошук персоналу і проведення первинних співбесід, прийом на роботу нових співробітників і супровід процесу їх адаптації, ведення звітності, участь в інших HR проектах.
Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування. Зарплата договірна. Компенсація проїзду і витрат на мобільний зв'язок. Офіс розташований за адресою Бориспільське шосе 41В (Проліски). Організовується безкоштовна корпоративна розвозка.
Надіслати резюме
Менеджер з персоналу
Компанія «Агротек» шукає людину, яка вміє будувати позитивні відносини й надихати людей, на посаду менеджера з персоналу.
Майбутній співробітник повинен мати досвід роботи в рекрутингу, зокрема, закриття вакансій різних рівнів посад, а також уміння проводити інтерв'ю за компетенціями.
Основні завдання:
- складання оригінальних описів вакансій;
- проведення телефонних та особистих інтерв'ю по регіонах;
- адаптація персоналу і робота з наставниками;
- робота з ВНЗ і ярмарками вакансій;
- готовність до відряджень;
- аналіз ринку праці, ведення звітності;
- підтримка корпоративної культури та іміджу компанії «Агротек».
Вакансія відкрита у м. Підгородне (Дніпропетровська область). Зарплата договірна. Компанія надає корпоративний транспорт.
Деталі вакансії
Менеджер з підбору персоналу
«Концерн Хлібпром» оголосив конкурс на заміщення посади менеджер з підбору персоналу. Вакансія відкрита у м. Львів.
Очікуються резюме від кандидатів, які мають вищу освіту, досвід роботи на аналогічній посаді від 1 р. Необхідні вміння працювати з різноплановими вакансіями одночасно й високі комунікативні здібності.
Основні обов'язки:
- пошук і оцінка кандидатів;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід, організація співбесід з замовниками вакансій;
- ведення бази кандидатів;
- участь у додаткових проектах.
Компанія пропонує офіційне працевлаштування згідно з КЗпП, достойну заробітну плату, навчання та розвиток. Скорочений робочий день у п'ятницю до 16:00.
Відгукнутися на вакансію
Фахівець з адаптації персоналу
Агрохолдинг МХП відкрив у Києві вакансію фахівця з адаптації персоналу.
Вимоги до кандидата:
- практичний досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
- відмінні усні, письмові і міжособистісні навички спілкування;
- знання MS Office на високому рівні;
- готовність до відряджень (50% робочого часу).
Основні обов'язки:
- адаптація існуючого процесу onboarding та адаптації нових співробітників, менеджмент запуску процесу в регіонах;
- менеджмент реалізації процесу onboarding та адаптації, аналіз результатів та коригування/вдосконалення процесу з урахуванням потреб;
- кураторство реалізації комплексної програми наставництва в регіонах;
- розробка методичних матеріалів.
Роботодавець пропонує:
- офіційне працевлаштування;
- конкуренту заробітну платню;
- сучасний офіс формату Open space 2.0;
- доступ до сучасної digital-платформи розвитку з електронною бібліотекою найкращої бізнес-літератури, online-майстерками та розвиваючими курсами;
- корпоративний трансфер від чотирьох станцій метро (Житомирська, Видубичі, Виставковий центр і Дніпро) та ж/м Троєщина;
- сучасний корпоративний спортзал, стоматологічний та медичний кабінети у межах офісу та багато інших речей, покликаних турбуватися про комфорт та здоров'я наших співробітників.
Подробиці вакансії
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.