Кожен восьмий користувач Інтернету в Україні зайнятий в агро
Агенство аграрних брендів Mukovoz.Design, яке займається дослідженням аудиторії аграрного ринку «Агродіджіталізація 2.0», зробило перші висновки. Тож за даними на вересень 2019 року кожен восьмий користувач українського інтернету — аграрій.
Читати за темою: Скільки аграріїв сидять в Інтернеті. Агродіджиталізація 2.0
«Сьогодні практично кожен аграрій активно користується Інтернетом, і ми зрозуміли, що нам і нашим клієнтам необхідно більш глибоке розуміння аудиторії і тенденцій її поведінки. Кожен маркетолог в аграрному бізнесі хоче ефективно розподіляти бюджет, а для цього потрібно глибше розуміти свою цільову аудиторію. Саме тому ми розпочали це дослідження», — розповідає CEO і засновник агентства аграрних брендів Mukovoz.DesignМихайло Муковоз.
Згідно з матеріалом, в Україні налічується близько 3 млн працівників, задіяних в агросекторі, згідно з останніми даними Держстату. За результатами дослідження, 92% аграріїв використовують Інтернет для пошуку інформації, пов'язаної з роботою.
«Відповідно, близько 2,8 млн аграріїв використовують Інтернет в своїх професійних цілях», — вказують аналітики.
Це перші результати аналітичного дослідження поведінки аграріїв в онлайні «Агродіджіталізація 2.0». Нові результати будуть публікуватися щотижня в блозі Михайла Муковоза.
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.