Робота в агро: топ вакансій березня

До Нового року ще 280 днів, а до нової роботи лише один крок. І цей крок називається «Відправити резюме» на сайті AgroRobota.com.ua. Наша команда підготувала ТОП вакансій, які були популярними на цьому місяці.

Менеджер з внутрішнього контролю

Компанія «Контінентал Фармерз Груп» відкрила у Тернопільській області вакансію та запрошує на роботу менеджера з внутрішнього контролю.

Ця вакансія зацікавить тих, хто має загальне розуміння фінансової звітності та бізнес-процесів підприємства, знання методів аналізу та контролю господарсько-фінансової діяльності підприємства. Кандидат повинен бути комунікабельним, мати аналітичний склад розуму, вміння швидко вчитись та опрацьовувати велику кількість інформації.

 Обов'язки:

  • організація процесу регламентації бізнес-процесів компанії;
  • навчання та консультаційна підтримка при імплементації процесів;
  • періодичний аналіз бізнес-процесів, надання рекомендацій щодо забезпечення ефективного контролю, оптимізації бізнес-процесів та роботи окремих структурних підрозділів;
  • тестування та аналіз ефективності внутрішніх контролів компанії, виявлення погіршення якості контролів/можливостей для їх вдосконалення.

Робота у сфері фінансів

Агроном-дослідник

Ще одна вакансія від «Контінентал Фармерз Груп» — агроном-дослідник.

Серед вимог до кандидата на посаду агронома-дослідника — вища агрономічна освіта, досвід роботи не менше 2 р. на посаді агронома, досвід виконання технологічних робіт і проведення польових випробовувань від 1 року, впевнений користувач ПК, наявність водійського посвідчення категорії «В». 

В обов'язки агронома-дослідника входить:

  • організація і закладання дослідних ділянок на стаціонарному полі;
  • внесення, списання, оприбуткування ТМЦ;
  • контроль за якістю виконання тех. операцій в полі;
  • ведення звітності;
  • організація внутрішнього дня поля.

Роботодавець пропонує офіційне працевлаштування та заробітну плату. Компанія надає службовий автомобіль, ноутбук, корпоративний зв'язок, телефон, планшет, а також компенсує оренду житла. 

Вакансії у сфері рослинництва

Головний інженер сільськогосподарського виробництва

Компанія «Кернел» відкрила у Полтавській області вакансію і запрошує до роботи головного інженера сільськогосподарського виробництва.

Серед вимог до кандидата — вища освіта, досвід роботи на аналогічній посаді, вміння самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальність, а також працювати в умовах багатозадачності.

Посадові обов'язки:

  • визначення потреби в запасних частинах для ремонту техніки та устаткування;
  • організація проведення ремонтних робіт вузлів і агрегатів (в умовах ремонтної майстерні або з залученням зовнішніх виконавців);
  • розробка перспективних та поточних графіків різних видів ремонту устаткування;
  • перевірка технічного стану устаткування, якості ремонтних робіт, приймання устаткування, яке надходить на підприємство.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування та заробітну плату (договірна). Компанія надає службовий автомобіль і компенсує оренду житла.

Робота головним інженером

Управляючий бюро

Проект «Німецько-український агрополітичний діалог» оголосив конкурс на заміщення вакантної посади «Управляючий бюро».

Основні вимоги до кандидатів:

  • повна вища освіта (бажано лісове господарство, аграрна політика/економіка або споріднені напрямки);
  • досвід роботи та здібності в області менеджменту (бажано в управлінні проектами, ІТ-, веб-менеджмент);
  • дуже добре володіння німецькою мовою (в тому числі досвід письмових та послідовних перекладів), достатньо добре володіння англійською мовою, грамотне володіння українською та російською мовами;
  • впевнене користування програмами MS Office (Excel, Word, PPT), вищі середнього рівня вміння у форматуванні документів в програмі MS Word (Шаблони), а також обробка великих обсягів даних в MS Excel.

Роботодавець шукає кандидата, який здатний працювати в міжнародній команді та може використовувати соціальні мережі в інтересах проекту APD та зміцнення «сприйняття бренду» проекту. Необхідно вміти виявляти недоліки в управлінні проектом, робити їхню оцінку й оперативне ініціювання вирішення їх проблем з наявними ресурсами.

Робота в агроменеджменті

Головний агроном сільгосппідприємства

Компанія KSG Agro запрошує на роботу головного агронома великого сільгосппідприємства.

Для того, щоб обійняти цю посаду, необхідно мати вищу профільну освіту, досвід роботи останніх 5-ти років на посаді головного агронома великого сільськогосподарського підприємства, а також успішний досвід реалізації великих проектів у сфері сільгоспбізнесу.

Компанія чекає кандидатів зі знанням передових сільгосптехнологій, агротехнічних принципів і прийомів вирощування сільгоспкультур, застосування на практиці сучасних енергоємних технологій. 

Кандидат повине бути готовим до переїзду в Дніпропетровську область і до ненормованого графіка роботи в період сезонних робіт.

Рівень заробітної плати обговорюється індивідуально. Компанія надає соціально-компенсаційний пакет.

Робота головним агрономом

Директор бізнесу рослинництва

Ще одна вакансія від KSG Agro — директор бізнесу рослинництва.

Серед основних вимог до претендентів — вища освіта (аграрна), досвід роботи на посаді операційного директора великого сільськогосподарського підприємства не менше 5 років. Неохідні фундаментальні знання методологій і бізнес-процедури управління сільськогосподарським бізнесом, а також базові знання в області менеджменту та адміністрування, фінансового обліку, юридичних питань ведення бізнесу, психології командної роботи.

Особисті якості: бездоганна ділова репутація, порядність, високий рівень особистої відповідальності, вимогливість до себе і підлеглих, здатність організувати роботу колективу для виконання поставлених завдань, вміння оперативно приймати рішення, системність, аналітичне мислення, компетентність, комунікабельність, старанність, обов'язковість, емоційна стійкість, врівноваженість, активність, ініціативність.

Вакансія директора агропідприємства

Провідний аналітик консолідованої інформації

«Контінентал Фармерз Груп» відкрив вакансію і запрошує на роботу провідного аналітика консолідованої інформації.

Роботодавець чекає кандидатів, які мають досвід роботи з інструментами Business Intelligence, реляційними базами даних і написання запитів SQL, мають високий рівень комунікації та організаторських навичок. Необхідно бути впевненим користувачем Microsoft Excel.

Обов'язки:

  • управління процесом розробки звітів в інструменті бізнес-аналітики Microsoft Power BI;
  • збір вимог від замовника, формування технічного завдання на розробку звіту;
  • налаштування розрахунку вказаних замовником показників звіту;
  • візуалізація даних;
  • підготовка документації та проведення тренінгів для кінцевих користувачів звіту;
  • технічна підтримка.

Компанія пропонує офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії, згідно чинного законодавства, конкурентний рівень оплати праці, а також забезпечує корпоративним мобільним зв'язком.

Вакансії аналітиків

Внутрішній аудитор

Ще одна вакансія від «Контінентал Фармерз Груп» — внутрішній аудитор. Зацікавить кандидатів, які мають вищу профільну освіту, досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (досвід роботи в Big4 буде перевагою).

Серед основниг вимог  — володіння «1С: Підприємство», Excel на рівні впевненого користувача, відмінні знання стандартів і процедур аудиту, правил і положень. Англійська — intermediate level.

Функціональні обов’язки:

  • контроль виконання співробітниками вимог внутрішніх стандартів, правильності ведення обліку;
  • перевірка дизайну та ефективності бізнес-операцій;
  • документування процесів і підготовка звітів про результати аудиту;
  • підготовка звітів, сприяння та контроль усунення працівниками підрозділів підприємства недоліків.

Робота аудитором

Інженер з експлуатації та ремонту сільськогосподарської техніки

Холдингова компанія Grano Group запрошує на роботу інженера з експлуатації та ремонту сільськогосподарської техніки.

Серед вимог до кандидатів — досвід роботи з сучасною технікою в с/г виробництві,  також бажано мати освіту за напрямком механізація сільського господарства.

Функціональні обов'язки:

  • дефектування несправних частин в с/г техніці;
  • замовлення та контроль заміни запасних частин;
  • виконання технічних завдань з дотриманням вимог по ремонтам;
  • контроль за дотриманням норм правильної експлуатації техніки на виробництві.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування, гідний рівень оплати праці. Компанія забезпечує службове авто й у разі потреби надає житло.

Вакансії в інженерії

Регіональний менеджер з продажу

Компанія «Агротехносоюз» оголосила конкурс на заміщення вакантної посади регіонального менеджера по Вінницькій області.

Роботодавець чекає резюме від кандидатів, які мають вищу агрономічну освіту, досвід роботи на позиції регіонального менеджера, менеджера з продажів у аграрній компанії – від 2 років, а також має відмінні навички ведення ефективних переговорів, вміння організовувати і планувати.

Функціональні обов'язки:

  • пошук та залучення нових клієнтів;
  • планування і контроль маркетингового плану;
  • підтримка існуючих та встановлення нових ефективних партнерських відносин з ключовими клієнтами компанії — сільгоспвиробниками;
  • супровід продажу продуктів компанії через дистриб’юторів;
  • підтримка партнерських відносин з дистрибьюторами;
  • здійснення повного циклу продажів продукції компанії;
  • вивчення технологій вирощування сільгоспкультур і механізмів дії препаратів з метою ефективних консультацій;
  • регулярні звіти про виконання робіт на території;
  • відрядження по Україні.

Компанія гарантує офіційне працевлаштування, конкурентну заробітну плату з системою бонусів, забезпечує корпоративний мобільний зв'язок, надає авто або компенсує за власне авто.

Робота у продажах

Менеджер з продажу сільгосптехніки

Дилер з продажу сільгосптехніки New Holland в Україні «Астерра» запрошує в свою команду менеджера з продажу с/г техніки.

Основні завдання на посаді — виконання плану продаж, розвиток клієнтської бази регіону, ведення переговорів з клієнтами та ведення звітної документації.

Роботодавець пропонує корпоративне навчання, своєчасну та прозору систему оплати праці (ставка +% від продажів + річний бонус), можливість професійного росту. Компанія гарантує офіційне оформлення, соц.пакет, а також надає автомобіль, мобільний зв'язок, ноутбук.

Робота менеджера з продажу с/г техніки, запчастин в Україні

Аналітик

Компанія «Контінентал Фармерз Груп» запрошує на роботу аналітика. Ця вакансія зацікавить тих, хто має вищу агрономічну або економічну освіту, є впевненим користувачем стандартного пакета Ms Office, має знання 1С на рівні користувача (буде перевагою).

В обов'язки аналітика входить:

  • аналіз статистичної інформації і формування управлінських аналітичних звітів;
  • розподіл зі центрального складу (ЗЗР, добрива) у локальні склади;
  • подача заявок від агрономів у відділ постачання;
  • підготовка презентаційних матеріалів.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату (договірна), а також забезпечує корпоративне навчання, мобільний зв'язок, телефон, ноутбук.

Вакансії аналітика

Агроном з моніторингу полів

Ще одна вакансія від «Контінентал Фармерз Груп» — агроном з моніторингу полів.Серед вимог до кандидатів на цю посаду — вища агрономічна освіта, знання шкодочинних об'єктів у рослинництві, наявність водійського посвідчення. Необхідно бути впевненим користувачем Microsoft Office (Excel,Power Point), мати вміння працювати з великими обсягами даних, увагу до деталей, стресостійкість.Обов'язки:

  • скаутинг полів (в тому числі моніторинг дроном);

  • відстежування якості виконання операцій;

  • ідентифікація проблем;

  • робота з даними NDVI;

  • адміністрування великих масивів даних.

«Контінентал Фармерз Груп» пропонує офіційне оформлення та заробітну плату (договірну), компенсує оренду квартири, надає річні бонуси, корпоративне. навчання, мобільний зв'язок, телефон, планшет, службовий автомобіль.

Вакансії агрономів

Менеджер з обліку запчастин до сільгосптехніки

Також «Контінентал Фармерз Груп» запрошує на роботу менеджера з обліку запчастин до сільгосптехніки.Щоб обійняти цю посаду кандидату необхідно мати вищу технічну освіту, знання ПК і 1С, а також досвід роботи із запчастинами, навички роботи із електронними каталогами запчастин.Менеджер буде проводити аналіз залишків на складах, приймати заявки по запчастинах від інженерів і механіків, занесення даних в 1С, а також виконувати періодичну звітність й інвентаризацію складів.Компанія пропонує офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату (договірна), а також забезпечує корпоративне навчання, мобільний зв'язок, телефон, ноутбук.

Робота на с/г техніці

Редактор стрічки новин

LatifundistMedia у зв'язку з розширенням шукає редактора стрічки новин. Досвід у  журналістиці не обов'язковий, але необхідна готовність вчитися і бажання розвивати свої навички.Компанія чекає резюме від кандидатів, які мають такі характеристики, як посидючість, уважність, креативність, відповідальність. Необхідні вміння писати новини швидко і якісно, високий рівень знання письмової російської мови.Грамотність, ерудиція, відповідальність і широкий кругозір обов'язкові! Знання сучасних медіа технологій, аналітичний склад розуму, здатність швидко адаптуватися в колективі — вкрай бажано!Роботодавець пропонує роботу в провідному медіа холдингу українського агросектора, кар'єрне зростання, стабільну зарплату, велику кількість крутих проектів, місце серед найзухвалішої команди на ринку і безліч інших «булочок».

Робота у медіа, PR, маркетинг в Україні

Керівник елеватора

Louis Dreyfus Company відкрила у с. Зятківці (Гайсинський район) вакансію керівника елеватора.

Роботодавець чекає резюме від кандидатів, які мають диплом у галузі промислового чи харчового машинобудування (або його еквівалент) та не менше 5 років практичного досвіду на схожій управлінській посаді.

Серед вимог:

  • знання принципів управління (плануй, керуй, контролюй);
  • експертний досвід з обробки зернових культур, дотримання стандартів роботи та відповідного законодавства;
  • використання процесів та методів забезпечення безпеки і охорони навколишнього середовища;
  • здатність забезпечувати підзвітність та бути прикладом для інших працівників;
  • професійні навички тімбілдінгу, досвід у прийнятті рішень, вирішенні/аналізуванні проблем та управлінні персоналом;
  • глибокі практичні знання відповідного законодавства з питань праці, безпеки та навколишнього середовища;
  • добрі навички усного та письмового спілкування;
  • вільне володіння російською та українською мовами, бажано початковий рівень англійської.

Робота на елеваторах

Керівник філії з закупівлі зернових та олійних культур

Компанія «Смаком Агро» шукає у смт Андріївка (Харківська обл.) керівника філії з закупівлі зернових та олійних культур.

Для того, щоб очолити цю посаду, необхідно мати вищу освіту, успішний досвід роботи в сфері закупівель зернових та олійних культур від 2 років, керівний досвід від року, знання 1 C, мати авто, а також бути впевненим користувачем ПК (офісний пакет MS Office, MS Excel, Internet).

Обов’язки:

  • організація процесу закупівлі зернових та олійних культур на ввірених територіях;
  • ефективне керівництво філіалом по закупівлі зернових та олійних культур;

Роботодавець забезпечує офіційне працевлаштування та компенсацію витрат за паливо і оренду авто. Зарплата — договірна.

Робота у трейдингу


Заступник головного бухгалтера з податкової звітності

Seedco відкрила у м. Черенігів вакансію і шукає заступника головного бухгалтера з податкової звітності.

Ця робота піійде для кандидатів, які мають вищу освіту (бухгалтерський облік; облік і аудит), ґрунтовні знання основ бухгалтерського і податкового обліку, досвід роботи за спеціальністю від 5-ти років.

Серед обов’язків:
• контроль обліку ПДВ;
• перевірка термінів реєстрації вхідних податкових накладних;
• податок на нерухомість/податок на землю/орендна плата за землю;
• збір за забруднення навколишнього середовища;
• інвентаризація за рахунками обліку податків;
• облік імпорту;
• звірка з нерезидентами — постачальниками;
• підготовка документів по інших податках і зборах для податкового аудиту;
• звірка по податках з ДФС: інші податки;
• аналіз залишків на складі;
• оформлення документів на реалізацію, оформлення недостач продукції, проведення корегувань по вартості і кількості товарів.

Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України. Заробітна плата за результатами співбесіди.  Графік роботи: Пн-Пт з 8:00 до 17:00.

Робота у фінансах

Інженер з охорони праці

Ще одна вакансія від компанії Seedco — інженер з охорони праці. 

Роботодавець чекає резуме від кандидатів, які мають вищу освіту або освіту в сфері охорони праці та промислової безпеки, знання міжнародних стандартів (ISO:22000. SA8000), а також досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року.

В обов’язки інженера з охорони праці Seedco входить розробка комплексних заходів для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці, планів, програм поліпшення умов праці, запобігання виробничому травматизму, професійним захворюванням.

Інженер з охорони праці

Головний бухгалтер

Холдингова компанія Grano Group відкрила у м. Рівне вакансію головного бухгалтера.

Роботодавець чекає резюме від кандидатів, які мають вищу освіту (бухгалтерський облік і аудит, фінанси, економіка), а також досвід ведення бухгалтерського й управлінського обліку. Необхідно бути впевненим користувачем ПК: 1С: 8, Excel.

Вимоги:

  • відмінні знання національних стандартів бухгалтерського обліку, чинного податкового законодавства;
  • знання бухгалтерського обліку ЗЕД обов’язково;
  • досвід ведення всіх ділянок бухгалтерського і податкового обліку;
  • досвід проходження перевірок контролюючими органами;
  • досвід роботи ведення СПД;
  • знання кадрового діловодства.

В обов’язки головного бухгалтера Grano Group входить формування та контроль виконання облікової політики підприємства, ведення і контроль всіх ділянок обліку, зовнішня і внутрішня звітність по підприємству, взаємодія з контролюючими органами, надання допомоги працівникам підрозділів підприємства з питань обліку, контролю, звітності та економічного аналізу.

Компанія пропонує 5-ти денний робочий тиждень з 8:00 до 17:00. Офіційне працевлаштування. Зарплата — за результатами співбесіди.

Вакансія головного бухгалтера

Кредитний менеджер

Група компаній «Прометей» запрошує взяти участь в конкурсі на вакантну посаду кредитного менеджера.

Вимоги:

  • досвід роботи в фінансових установах по кредитуванню юридичних осіб/ супроводу кредитів юридичних осіб — від 2 років;
  • вища повна освіта (економіка/фінанси);
  • знання МСФО (бажано);
  • мови: російська/українська, англійська — intermediate (вітається).

В обов'язки входить супровід кредитів, контроль за виконанням умов кредитних договорів; підготовка інформації для банків для оформлення і супроводу кредитів; організація оцінки, страхування заставного майна; ведення звітів підприємства.

Режим роботи: 9.00-18.00, п’ятиденка. Випробувальний термін — 2 місяці. Зарплата 12 000 грн (підвищення після випробувального терміну). Регулярний перегляд оплати. Можливість підвищення рівня кваліфікації.

Робота у Прометей

Програміст

Ще одна вакансія від групи компаній «Прометей» — програміст.

Роботодавцю необхідний розробник рівня Junior, Junior +, можливо Middle для підтримки баз даних MS SQL з досвідом розробки WEB-додатків за допомогою технологій ASP.NET і знаннями HTML + CSS + JS.

Режим роботи 9.00-18.00, п'ятиденка, офіційне працевлаштування.

Конкурентний рівень заробітної плати. Регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок, індексацію у зв'язку з інфляцією. Можливість підвищення рівня кваліфікації. Вакансія відкрита у м. Миколаїв.

Робота в Україні

Нові вакансії

ТОВ АГРОВИМІР, Житомир
30 000 грн
ТОВ "НОВААГРО УКРАЇНА", Харків
Договірна