У Kernel поділилися досвідом розвитку блогерів з внутрішніх співробітників компанії

Керівник департаменту комунікацій, PR і GR компанії Kernel Оксана Коваль заявила, що компанія відмовилася від співпраці з популярними інфлюєнсерами й «вирощує» блогерів з членів команди.

Про це пише mmr.ua.

«Люди вірять людям, а не компаніям, ЗМІ, державі. Сьогодні соціальні медіа — ключові ЗМІ. Рулять мікроінфлюєнсери, а не блогери-мільйонники. Це звичайні користувачі FB, Instagram, TikTok, популярні в певному колі людей. Вони «ближче» і зрозуміліше, отже рівень довіри вище», — зазначила Оксана Коваль.

У компанії створили Kernel Influencers Project. «Внутрішніми» інфлюенсерами стали співробітники, яким подобається вести блог, у яких вже були фоловери і бажання ділитися інформацією. 

«Ми розуміли, що їх фоловери — це наша ЦА. Потім придумували різні активності, не тільки для членів команди, а й для їхніх дружин, дітей, щоб розширювати кількість тих, хто розповідає про нас. «Внутрішніх» блогерів ми всіляко заохочували сувеніркою», — пояснила Оксана Коваль.

Читати також: 

Нові вакансії

Приватне акціонерне товариство "Агро-Союз", Дніпро
25 000 грн
KUSTO AGRO, Житомир
Договірна
ТОВ "ТІВОЛІ ФЮР", Переяслав-Хмельницький
16 000 грн