Персональний асистент

10.09.2020
Київ
25 000 грн.
Повна зайнятість
Напрямки: Менеджмент

Освіта

2007 - 2012
НАСУА (Національна академія статистики, обліку та аудиту при Держкомстаті України)
менеджер ЗЕД, магістр

Досвід роботи

04.2019 - 05.2020
ТОВ "Інтерпайп менеджемнет"
Персональний асистент генерального директора
Обов'язки: • Виконання розпоряджень і завдань, поставлених керівником;• Ведення календаря робочого дня керівника, організація нарад і зустрічей за розпорядженням керівника (в тому числі по телефону або у вигляді відеоконференцій);• Організація та документальний супровід відряджень директора (в тому числі купівля квитків, бронь віп-залів, готелів, ресторанів, отримання віз);• Виконання особистих доручень керівника.
04.2017 - 04.2019
Робота за контрактом. м Дніпро.
менеджер
09.2015 - 04.2017
ТОВ «Оптімус плюс»
персональний асистент керівника
Обов'язки: • Виконання завдань, поставлених керівником фірми;• Допомога в організації відряджень директора (Замовлення квитків, бронювання готелів);• Організація нарад за розпорядженням керівника, їх протоколювання;• Організація роботи приймальні директора;• Організація розсилок наказів/розпоряджень керівника, а також інформаційного характеру;• Ведення паперового та електронного документообігу;• Керівництво профспілковою діяльністю організації;• Складання бюджетів по канцтоварам і телефонного зв'язку всієї організації, і ведення звітності по виконанню запланованих бюджетів;• Переклади документів - англійська - російська - українська мови в разі потреби;• Координування роботи з кур'єрськими службами;• Рішення поточних питань, що надходять від відділів головного офісу і структурних підрозділів.
05.2014 - 03.2015
ТОВ "Айгуль"
маркетолог-аналітик
Обов'язки: • Проведення маркетингових досліджень;• Зіставлення асортименту роздрібних мереж;• Робота з базами даних;• Складання щомісячних звітів з продажу, постачальникам і покупцям.
11.2013 - 03.2014
Холдинг ПФГ «ІТБ»
секретар-стенографіст
Обов'язки: • Протоколювання нарад;• Організація нарад Холдингу;• Переклади документів - англійська - російська - українська;• Організація розсилок з інформаційних питань.
03.2012 - 10.2013
Туристичний оператор «Інкомартур-93»
офіс-менеджер
Обов'язки: • Робота з вхідною та вихідною документацією, дзвінками;• Робота з клієнтами (первинний прийом, визначення потреб, розподіл по менеджерам);• Переклади документів - англійська - російська - українська мови;• Діловодство.
09.2008 - 02.2012
НАСУА (Національна академія статистики, обліку та аудиту при Держкомстаті України)
методист
Обов'язки: • Підготовка інформаційних та методичних матеріалів для проведення освітньої роботи різного формату (очна, дистанційна);• Участь у підготовці та проведенні освітніх заходів (виступи, презентації, конференції та ін.), Написання текстових матеріалів з різної наукової тематики,• Переклад різних текстів російська - англійська - українська мови;• Пошук і систематизація інформації, інтернет, телефонні дзвінки;• Робота зі студентами, заочниками, з викладацьким складом;• Узгодження і підписання документів в ректораті, деканаті і бухгалтерії, узгодження робочих питань з п'ятьма кафедрами;• Оформлення випусків курсів студентів за трьома спеціальностями; Діловодство, робота з документами в паперовому та електронному вигляді (кореспонденція, накази, відомості, розклад), ведення файлової системи, автоматизація процесів обліку;• Звітність для декана;• Складання робочого графіка керівника.

Володіння мовами

Англійська (просунутий), Французька

Резюме Журінська Наталія Юріївна персональний асистент , Київ - AgroRobota

Журінська Наталія Юріївна

Активно шукаю роботу
Київ
21.05.1990 (33 роки)
Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся
Завантажити резюме