Спеціаліст по виконанню внутрішніх контрактів, менеджер по документообороту

05.10.2020
Київ
18 000 грн.
Повна зайнятість
Напрямки: Трейдинг

Освіта

2015 - 2017
КНТЕУ
ФРГіТБ, магістр

Досвід роботи

09.2017 - 02.2020
ТОВ "Агростудіо Груп"
Менеджер по документообороту
Обов'язки: Ведення документообороту по закупкам за гривню (пшениця, кукурудза, насіння соняшнику):• Ведення переписки та збір документів від постачальника і передача на перевірку до юридичного відділу.• Заключення договорів з контрагентами на умовах поставки EXW, FCA, DAP, CPT.• Контроль виконання оплат Постачальнику Ведення документообороту по продажам за гривню (пшениця, кукурудза, насіння соняшнику):• Збір документів для проходження аккредитації у Покупця.• Заключення договорів з Покупцями на умовах EXW, FCA, DAP, CPT.• Контроль виконання оплат від Покупця.Ведення первинної бухгалтерії в програмному комплексі 1С. Документооборот. (внесення контрагентів, договорів купівлі-продажу товару, формування замовлень, внесення/виставлення рахунків, ВН, довіреностей).Підготовка до ISCC сертифікації: збір документів від постачальника, розрахунок викидів СО2 в атмосферу та контроль за веденням балансу мас.
10.2015 - 07.2017
ТОВ "Спецмонтажприлад"
Менеджер з адміністративної діяльності
Обов'язки: Надання адміністративної та секретарської підтримки: • Приймання, реєстрування кореспонденції.• Організація зустрічей, прийом зустрічей та дзвінків.• Забезпечення життєдіяльності офісу канцелярськими та господарськими товарами.• Замовлення і розробка сувенірної корпоративної продукції.• Виконання особистих поручень керівництва.• Пошук кадрів, шляхом розміщення вакансій на сайтах.• Підготовка документів та постановка на облік транспортних засобів підприємства.• Підготовка графіків відпусток, наказів, розпоряджень, актів, листів, довідок про доходи тощо.Надання послуг з організації різного роду заходів:• Організація корпоративних заходів.• Організація службових поїздок (купівля/повернення квитків, бронювання готелів)
05.2015 - 09.2015
ФМ Груп
Офіс-менеджер
Обов'язки: • Координація роботи приймальні компанії (зустріч відвідувачів, обробка вхідних дзвінків call-центру компанії, консультування клієнтів);• Підготовка засідань і нарад для керівника, ведення протоколу наради, контроль за виконанням задач;• Виконання господарських доручень (забезпечення чистоти і комфорту в кабінеті керівника, закупівля продуктів, приготування і подача чаю, кави і т.д.);• Організація поїздок (бронювання авіа перельотів, готелів, трансферів), оформлення страховок.

Володіння мовами

Англійська (середній)

Додаткова інформація

  • Володіння ПК,MS Office, Internet, висока швидкість комп'ютерного набору;
  • Робота з офісною технікою;
  • Робота з документацією;
  • Права категорії B, воджу машину;
  • Володіння українською, російською мовами, англійська - на рівні upper intermediate.

Особисті якості:

  • Відмінні словесні та письмові навички спілкування;
  • Організаторські здібності;
  • Гнучкість та швидка адаптація до робочого середовища, здатність виконувати декілька справ одночасно;
  • Відповідальність;
  • Активність в роботі;
  • Ціленаправленість, ініціативність;
  • Прагнення до самовдосконалення;
  • Стресостійкість;
  • Пунктуальність;
  • Здатність до навчання;
  • Креативність;
  • Займаюсь спортом та англійською у вільний час, шкідливих звичок не маю.

Резюме Лялюк Роксолана Ігорівна спеціаліст по виконанню внутрішніх контрактів, менеджер по документообороту, Київ - AgroRobota

Лялюк Роксолана Ігорівна

Активно шукаю роботу
Київ
20.07.1993 (30 років)
Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся
Завантажити резюме