Працюємо з вогнем в очах. Принципи корпоративного успіху Прометея

Група компаній «Прометей» — торгово-виробниче об'єднання, яке спеціалізується на експорті, зберіганні, доробці та логістиці зернових та масляних культур. За більш ніж 20 років роботи на ринку підприємство обзавелося сотнею знайомств з фермерами, тисячами клієнтів і надійним штатом співробітників, який станом на 2020 рік становить майже 1000 чоловік. AgroRobota.com.ua вирішила познайомитися з роботодавцем ближче і дізнатися, який шлях проходить кожен співробітник, починаючи від співбесіди та перших кроків у компанії.

До речі, під час карантину компанія пристосувалася до нових реалій: у групі компаній впровадили захисні заходи для персоналу по профілактиці коронавірусу, щоб забезпечити безперебійну роботу. Власник групи компаній Рафаель Гороян зазначає, що карантин став дуже серйозною подією і не тільки для компанії «Прометей».

Коронавірус став своєрідним тестом на людяність. Люди опинилися разом, в одному човні і це згуртувало не тільки компанію, але і всіх українців. Люди допомагали один одному в бізнесі і ставилися з розумінням, часом навіть прощаючи один одному незавершені угоди.

Зустрічають по одягу

Як і у більшості сучасних компаній, у групи компаній «Прометей» існує дрес-код. Самі працівники зазначають, що такі правила більше стосуються акуратності та зовнішньої привабливості співробітників, а не про обмеження бажань. 

Дрес-код — це запропонований стиль одягу, що підтримує імідж організації. У закордонних і великих українських компаніях правила дрес-коду можуть бути прописані в статуті підприємства або у трудових контрактах співробітників, можуть обумовлюватися при прийомі на роботу, регулюватися іншими внутрішніми розпорядчими документами.

У ГК «Прометей» правила дрес-коду прописані у правилах трудового розпорядку. Головна причина дрес-коду в компанії — це створення офіційної, ділової атмосфери в офісі, поділ роботи від особистого часу та налаштування на виконання робочих цілей.

Згідно з дослідженням від GRC.ua, такі вимоги до зовнішнього вигляду висуває більшість українських роботодавців. Найчастіше співробітників просять дотримуватися офісного стилю одягу, не зловживати аксесуарами та прикрасами й виглядати відповідно посади. Дослідження сайту говорить про те, що дрес-коду просять дотримуватися 45% українських роботодавців. Строго дотримуються ділового стилю у 17% українських офісів, а ще у 10% компаній існують дуже суворі вимоги не тільки до стилю одягу, але і до зовнішнього вигляду співробітників в цілому.

Тож, дрес-код співробітника ГК «Прометей» повинен бути таким: 

  • зачіска акуратна і має чіткі контури;
  • стриманий макіяж;
  • елегантний манікюр, пастельних відтінків;
  • парфуми у помірній кількості;
  • стиль одягу — діловий. 

Проте варто зазначити, що у компанії не вимагають обов'язково «білий верх-чорний низ». Це може бути одяг будь-якого кольору, але не дуже яскравий і зухвалий. Також група компаній дотримується правила «вихідного дня» — співробітники у п’ятницю можуть носити джинси та кеди. Загалом, у групі компаній «Прометей» відзначають, що такі правила підвищують рівень почуття відповідальності кожного з працівників. 

«Наша мета — не обмежити волю людей. Ми хочемо, щоб самим співробітникам було простіше відокремити робоче від особистого. І в цілому, це просто естетично гарно. Ми сприймаємо діловий стиль як показник професіоналізму і саме так маємо виглядати перед нашими партнерами», — зазначила керівник HR-відділу Анастасія Хмель. 

Залишають за професіоналізм

Крім правил, що стосуються зовнішнього вигляду, компанія дбає і про професійні та особисті якості своїх співробітників. Серед професійних вимог до кандидата компанія перераховує:

  • вища освіта за профілем;
  • досвід роботи на аналогічних посадах не менше 3-х років;
  • знання нормативних документів і актів в залежності від типу вакансії;
  • вміння впевнено користуватися ПК.


У більшості вакансій зазначено, що роботодавець шукає кандидатів зі знанням англійської мови. Тому претендент повинен мати як мінімум рівень B1-B2. Робітники компанії зазначають, що насправді англомовні партнери можуть подзвонити у будь-який відділ з будь-яким питанням. 

Проте найголовніше — це професіоналізм працівника. Наскільки людина готова працювати. 

«Ми завжди питаємо у кандидата, як він ставиться до дзвінків у неробочий час. Ніхто не каже, що потрібно працювати всі 24 години на добу, проте наш зерновий бізнес досить динамічний і багато питань просто не можна відкласти на потім.Тому для нас важливо, щоб працівники були готові відповідати на дзвінки в неробочий час, адже від цього залежать дії та робота й інших співробітників, а інколи й всієї компанії», — розповідає Анастасія Хмель.  

До речі, вакансії у ГК «Прометей» закривають досить швидко — за 2-3 тижні. Проте, звичайно, є спеціалісти, яких знайти важче. Зараз, наприклад, у компанії відкрито 6 вакансій, де шукають менеджерів із закупівель с/г продукції в 4 регіонах України, помічника менеджера із закупівель с/г продукції, регіонального інспектора з якості зернових та олійних культур та інших.

Говорячи про особисті якості співробітника, компанія хоче бачити працівника з високим рівнем відповідальності:

  • навички комунікабельності, стресостійкість;
  • налаштованість на професійне зростання з кожним проектом, відкритість до отримання нових знань.

Також однією з вимог у компанії є готовність до відряджень, але це питання вирішується індивідуально і в залежності від вакансії.

Цікаво, що у потенційного працівника є шанс поспілкуватися з керівником компанії Рафаелем Горояном, адже саме він проводить «контрольну» співбесіду. Адже керівнику ГК «Прометей» важливо знати всіх, хто працює в компанії і спілкуватися зі співробітниками. 

«На жаль, не можу приймати абсолютно всіх працівників, особливо на далеких елеваторах. Я намагаюся максимально приділити їм особистий час, адже саме на цій першій зустрічі майбутні співробітники можуть зрозуміти ідеологію компанії: заглянути в саме серце і зрозуміти душу. Багато співробітників запам'ятовують цю зустріч і через довгі роки з посмішкою про неї згадують», — розповідає керівник групи компаній Рафаель Гороян.

 

«Скажу по секрету, дивлюся наскільки людина, в майбутньому співробітник «Прометея», підійде для неформального спілкування, в якості друга, а не ділового партнера. Адже приємно не тільки працювати над досягненням високих цілей компанії, але іноді і просто поговорити про життя і відпочити. Співробітники — це душа компанії, ми схожі, у всіх є щось спільне», — підкреслює Рафаель Гороян.

До речі, ми вважаємо, що це дуже цікавий досвід, адже Рафаель Ваагнович входить до декількох рейтингів таких видань, як «Власть Денег», журнал «Фокус» та інші. У 2015 році Рафаель Гороян номінований на звання «Людина року-2015» в номінації «Аграрій року». Його досвід управління і розвитку компанії підтверджує, що навіть в кризовий час правильні інвестиції і вміння орієнтуватися в ринковому просторі дають результати, якими можна пишатися.

Читати також: В Україні визначили ТОП-5 найуспішніших менеджерів АПК

ГК «Прометей» активно розвивається на українському ринку. Колектив у компанії достатньо молодий, в середньому 35-40 років. Великі перспективи відкриваються перед молодими фахівцями. Робота на початкових позиціях в якості помічників, дозволяє отримати необхідний для подальшого кар'єрного зростання досвід. Наприклад, у відділі закупівель зернових і масляних культур, продаж мінеральних добрив, ЗЗР та насіння, молодий співробітник, що працює на позиції помічника набуває знання і досвід, який дозволить претендувати на вакансію фахівця в даному відділі.

Надійний роботодавець на українському ринку

Усі розуміють що компанія, яка висуває певні вимоги до кандидатів, повинна і сама дотримуватись правил «гри» на ринку праці. Так, ГК «Прометей» пропонує для своїх майбутніх співробітників офіційне працевлаштування, п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00 та конкурентоспроможний рівень заробітної плати.

У компанії практикують регулярний перегляд оплати з підвищенням рівня професійних навичок. Звісно, у світі конкурентоспроможних компаній такими умовами вже нікого не здивуєш. 

Група компаній «Прометей» не тільки оцінює професіоналізм і особистісний розвиток працівника, а й допомагає розвиватися. Співробітники відвідують профільні конференції, в тому числі за кордоном (Black Sea Grain, Grain Ukraine, Black Sea Oil Trade та інші). 

Компанія організовує навчання менеджерів з закупівель зернових та масляних культур, продажу мінеральних добрив, ЗЗР та насіння.

«Коли виходили на ринок міндобрив, організовували семінари та тренінги, щоб наші менеджери знали, що вони продають. А оскільки у грудні ми розширили номенклатуру агромаркету і почали займатись ще й ЗЗР та насінням, знову проводили навчання в декілька етапів, вивчаючи новий асортимент», — розповідає Анастасія Хмель.

 

Все частіше робітники українських компаній наголошують на те, що крім добросовісності роботодавця і можливостей гарного заробітку, важливе і ставлення до працівників, атмосфера на роботі та самореалізація у рамках компанії. 

«Надаємо можливості для кар'єрного та професійного зростання. Згідно кадровій політиці, при  відкритті нової вакансії, ми в першу чергу розглядаємо внутрішніх кандидатів. Таким чином співробітникам компанії надається можливість першочергового просування», — зазначила керівник HR-відділу.

Корпоративна культура в ГК «Прометей» спрямована на стимулювання роботи своїх співробітників: компанія постійно проводить різноманітні заходи та розважальні програми, демонструє турботу про співробітників: в офісі є тренажерний зал, фрукти і напої для співробітників.

Також у компанії проводять корпоративні вечірки присвячені до різних свят: Нового року, 14 лютого, 8 березня тощо. 

До речі, спорт у групі компаній «Прометей» ціниться та поважається. Багато хто з співробітників займається спортом. І що цікаво, приклад подає сам керівник Рафаель Гороян, який в обідню перерву зазвичай займається у спортивній залі, що знаходиться просто в офісі. До речі спортивною залою можуть користуватися всі співробітники в неробочий час

«Без «здорової» компанії не буде стабільного розвитку, тому я вкладаю величезні зусилля, час і гроші, для пропаганди спорту серед співробітників. Багато хто займається бігом, плаванням, пішими та велосипедними прогулянками. Так само в офісі є спортзал для співробітників і радує, що він активно використовується», — підкреслює керівник групи компанії.

Зараз працівники групи компаній активно готуються до щорічного забігу на 7 км, який пройде наприкінці червня. Цікаво, що результатами ранкових пробіжок співробітники діляться просто у робочих групах. А започаткував цю «традіцію» сам власник — Рафаель Гороян.

Піклується компанія і про дітей своїх робітників. І мова йде не тільки про щорічні подарунки до Дня Святого Миколая. ГК «Прометей» влаштовує дні профорієнтації з майстер-класами, індивідуальними завданнями та екскурсії по відділах компанії. Таким чином, роботодавець заохочує молодше покоління дізнатися більше не тільки про роботу своїх батьків, а й до пізнання аграрної сфери, завдяки якій наша держава славиться у світі. 

Зібрати команду професіоналів — справа не з легких. Але створити таку атмосферу, у якій кожен відчував себе важливою частиною великої компанії досить важко. Та група компаній «Прометей» докладає значних зусиль, щоб всі робітники працювали з вогником в очах і насолоджувалися досягненнями.

© Олена Биховець, 2020, AgroRobota.com.ua

Підпишіться на наші Telegram-канали і не пропустіть свіжі вакансії агробізнесу

АгроРобота_Тваринництво

АгроРобота_Продажі

АгроРобота_Сільгосптехніка 

АгроРобота в Україні 

АгроРобота_Рослинництво

АгроРобота_Логістика

АгроРобота_Агрохолдинги

АгроРобота_Трейдинг

АгроРобота_Елеватори

АгроРобота у Києві

Нові вакансії

ТОВ "Украгроком", Рівне (Рівненська обл)
Договірна
ТОВ "Украгроком", Чинадійово
Договірна
ТОВ "Украгроком", Львів
Договірна
ТОВ "Украгроком", Тернопіль
Договірна
ТОВ "Украгроком", Луцьк
Договірна
ТОВ "Украгроком", Чинадійово
40 000 грн