ТОП-5 вакансій A.G.R. Group

Агрохолдинг A.G.R. Group (під керівництвом Місака Хідіряна) оголосив про пошук нових співробітників і розмістив на AgroRobota.com.ua свіжі вакансії.

Радимо переглянути 5 найгарячіших вакансій агрохолдингу, не зволікати та надсилати резюме!

Читати також: Завдання A.G.R. Group — дати людям можливість розвиватися в унісон зі своїм бізнесом

Фінансовий аналітик

Вимоги:

  • вища економічна освіта (бажано спеціальність Фінанси);
  • англійська не нижче рівня Intermediate;
  • відмінні знання MS Word, MS Excel, MS PowerPoint.

Функціональні обов’язки

  • розробка та підготовка фінансових моделей інвестиційних проектів, бізнес-планів, бюджетів проектів та фінансових планів, звітів про рух грошових коштів та звітів про прибутки і збитки;
  • підготовка фінансово-економічних розрахунків і сценаріїв розвитку бізнес-проектів та інвестиційних проектів, побудова фінансових моделей;
  • розрахунок собівартості виробництва продукції або послуг, визначення точки беззбитковості BEP, ключових показників інвестиційних проектів: IRR, NRV, PBP, DPBP, ROS, ARR та ін.;
  • проведення маркетингових досліджень, визначення тенденцій ринків і галузей, основних макро- і мікроекономічних показників;
  • виконання конкурентного аналізу, аналізу ризиків бізнес-проектів, підготовка SWOT аналізу;
  • підготовка презентаційних матеріалів в форматі в Power Point та інших форматах.

Надіслати резюме

Начальник відділу комерційних земельних відносин

Вимоги:

  • вища освіта (землеустрій та кадастр, геодезія);
  • досвід роботи по залученню землі в агропідприємствах або консалтингу в агробізнесі в частині земельних питань;
  • знання і розуміння законодавства щодо землі.

Функціональні обов’язки;

  • формування пулу земельного масиву для продажу із орендованих агрохолдингом земель;
  • проведення перемовин з потенційними покупцями;
  • супровід продаж земельного масиву (шляхом переукладання договорів оренди або продажу корпоративних прав).

Відправити резюме

Інженер з точного землеробства

Вимоги:

  • знання системи точного землеробства, її елементи і вимоги до с/г машин і агрегатів, основ експлуатації приладів і спецобладнання для систем точного землеробства, порядок їх налаштування;
  • досвід роботи з прикладним ПО, вміння створювати і оперувати елементами навігаційної системи, контурами полів;
  • навички роботи в сфері точного землеробства з с/г технікою таких брендів: John Deere, New Holland, Berthoud, Case IH, Kinze;
  • Знання основних принципів роботи техніки, її електричної, механічної, гідравлічної і пневматичної систем. Робота з навігаційним обладнанням брендів John Deere, Trimble, Ag Leader;
  • знання програм: Агроконтроль, MyJohnDeere, Trimble Ag, SMS (Ag Leader), бажано - 1С.

Функціональні обов’язки:·

  • участь у тестуванні нового обладнання і технологій;
  • написання технічних завдань по впровадженню локальних етапів системи точного землеробства за завданням керівника;
  • облік наявного обладнання по точному землеробству;
  • технічна підтримка експлуатації обладнання по точному землеробству протягом усього сезону;
  • сервісне обслуговування (монтаж, демонтаж, налагодження, дрібний ремонт, заміну) обладнання по точному землеробству;
  • навчання нових механізаторів, які не пройшли комплексне навчання;
  • перевірка працездатності встановленого обладнання перед початком польових робіт, а також налаштування, калібрування с/г техніки та агрегатів;
  • комунікація з сервісними службами;
  • збереження необхідної інформації в моніторах, резервне копіювання, обмін інформацією між моніторами;
  • спільна із земельною службою участь в процесі вимірів точних контурів полів і складання карт;
  • звіт за всіма проведеними роботами перед керівником.

Подробиці вакансії

Аналітик по земельних відносинах

Вимоги:

  • вища освіта (землеустрій та кадастр, геодезія);
  • досвід роботи на у відповідній сфері від 1 року (можливо без досвіду роботи);
  • знання законодавчої бази в частині земельних відносин;
  • впевнений користувач програм MS Office.

Функціональні обов’язки:

  • заносить інформацію про договір в систему 1С;
  • контролює строки зміну стану договору оренди землі;
  • здійснює переоформлення спадщини у системі 1С;
  • проводить інвентаризацію договорів оренди землі;
  • контролює строки дії договорів оренди землі.

Ознайомитися з вакансією

Бухгалтер із обліку орендної плати

Вимоги:

  • вища освіта бухгалтерський облік та аудит;
  • впевнений користувач ПК: MS Office, 1С: Підприємство 8.3, М.Е.Док;
  • доскональне знання законодавства в сфері оплати праці;
  • досвід роботи від 3 років.

Цей співробітник відповідає за:

  • постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з організації бухгалтерського обліку і складання звітності в частині нарахування орендної плати за паї;
  • порядок бухгалтерського обліку на підприємстві;
  • кореспонденцію рахунків в частині нарахування та виплати орендної плати.
  • організацію документообігу за напрямком розрахункив з пайовиками.
  • порядок документального оформлення і відображення в бухгалтерському обліку взаєморозрахунків з пайовиками в системі 1С: Підприємництво 8.3.

Відгукнутися на вакансію

Нові вакансії

Приватне акціонерне товариство "Агро-Союз", Дніпро
25 000 грн
KUSTO AGRO, Житомир
Договірна
ТОВ "ТІВОЛІ ФЮР", Переяслав-Хмельницький
16 000 грн