МХП провів дослідження рівня лояльності співробітників
Агроіндустріальний холдинг МХП проходить трансформацію з сировинної на кулінарну компанію, а тому змінюються не лише бізнес-процеси, а й ставлення до співробітників, партнерів і споживачів.
Про це повідомила прес-служба МХП.
«Холдинг МХП поставив у центр уваги бізнесу людину: її талант, потреби, комфорт та щастя. Саме людина є джерелом ідеї, носієм змін та отримувачем благ», — наголосив засновник, голова правління агроіндустріального холдингу МХП Юрій Косюк.
За його словами, МХП змінюється заради людей, які обирають продукцію холдингу. Крім того, МХП трансформує бізнес, щоб, крім продукції високої якості, дати людям найважливіший ресурс — час.
«МХП змінюється зсередини заради людей, які працюють у холдингу. Саме людина є творцем ідей та цінностей, які трансформують компанію, країну, світ загалом. МХП оновлює команду та змінює умови роботи. Оновлений офіс, персоналізований підхід, максимум уваги до здоров’я, можливостей, комфорту роботи Людини в МХП. Захист, безпека і турбота про кожного», — підкреслив Косюк.
У компанії відзначили, що МХП провів масштабне дослідження рівня лояльності eNPS (employee Net Promoter Score) і задоволеності працівниками холдингу своєю роботою, умовами праці, рівнем оплати, можливостями для реалізації і розвитку та ін. В опитуванні взяли участь понад 20 тис. (близько 76 %) співробітників холдингу. Результати опитування повинні були виявити причини незадоволеності та визначення зон для вдосконалення по шести ключовими блоками: умови праці, оплата праці, мікроклімат в колективі, стиль керівництва, кар'єра і розвиток, інформованість і комунікації.
Дослідження показало, що 58% співробітників компанії є її промоутерами і готові порекомендувати МХП як місце роботи своїм друзям і знайомим, разом з тим, 23% ставляться нейтрально і 19% — критично.
« Показник Enps по компанії склав +39. Наприклад, такий показник в компанії Microsoft дорівнює +34, Netflix +59, Apple +24, Cargill +13. Зазначені компанії обиралися виключно для порівняння рівня лояльності», — відзначили в МХП.
Крім того, 95% співробітників, які взяли участь в опитуванні, відповіли, що знають, куди або до кого звернутися у разі виникнення проблемної ситуації або конфлікту. Разом з тим 20% відповіли, що хотіли б мати більше можливостей для навчання (тренінги, семінари і т.д.).
Також, 73% відповіли «так» на твердження «Я впевнений в завтрашньому дні завдяки роботі в МХП» і «Я відчуваю себе соціально захищеним завдяки роботі в МХП».
Поділитися
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.