Головною проблемою виноробної галузі України є відсутність первинної школи — думка
Винороб Богдан Павлій в інтерв'ю Kurkul.com заявив, що головною проблемою виноробної галузі України є відсутність первинної школи рівня професійного училища.
Про це йдеться у матеріалі «Богдан Павлій: Мене шокував рівень навчання енологів у Німеччині».
«У нас не готують виноградарів у чистому вигляді. Проте, щоб у майбутньому стати виноробом або ж енологом, людина повинна вміти робити елементарні речі на винограднику: знати, як його обробити, обрізати», — пояснив Богдан Павлій.
В Україні виноградарі навчаються в аграрних ВНЗ. Найбільше спеціальностей та кафедр, більш-менш пов’язаних із виноробством, є в структурі університетів на Півдні та Заході країни. Там переважно вчать на агрономів у галузі садівництва або технологів-виноробів. За словами Богдана Павлія, особливе значення для розвитку галузі має Інститут виноградарства і виноробства імені В. Є. Таїрова Національної академії аграрних наук України, що пропонує профільну освіту. Але Інститут насамперед є науковим центром.
«Я був у Німеччині, де мене просто шокував рівень підготовки та організація навчального процесу у регіональній школі. Навчальний процес за спеціальністю «енолог» у професійній школі передбачає теоретичний курс із практикумом на базі найсучаснішого обладнання на базі установи та обов’язкову практику одразу у виноробному господарстві. За роботу у виноробні, де студенти вчаться премудрощам енології, їм ще і дають зарплату», — поділився Богдан Павлій.
Адміністрація школи готова брати студентів навіть з України. Головні умови — володіти німецькою та попередньо домовитися з місцевим виноробом, який буде готовий взяти студента до себе на практику у якості підсобного працівника. Така освіта може бути абсолютно безкоштовною для студента, бо німецькі школи навчатимуть за кошт фермера-винороба, у господарстві якого є робота.
Читати також: Шеф-сомельє розповів про навчальні заклади для профільної освіти виноробів
Поділитися
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.