Бренд-шеф МХП розповів про посадові обов’язки м'ясного сомельє
Бренд-шеф МХП Алекс Юсупов наголосив, що у мережі магазинів «М'ясомаркет» працюють не продавці, а м'ясні сомельє.
За його словами, м'ясний сомельє — це експерт, який допомагає покупцям не лише вибрати м’ясо, але й консультує, який вид м'яса найкраще підійде для ваших цілей та страв.
Він може дати рекомендації щодо вибору м'яса, якщо у людини є якісь певні вподобання чи особливості організму, наприклад, непереносимість деяких продуктів.
На відміну від звичайних продавців, м'ясний сомельє має глибокі знання не лише про саму продукцію, але й про специфіку вирощування тварин, їхнє харчування, про хімічний склад м'яса та особливості його споживання.
Для «продавців нового якісного формату» відкривають «Школу м'ясних сомельє». Необхідно пройти відповідне навчання, яке передбачає майстер-класи та практичні курси.
«Ці люди — проміжна ланка між шеф-кухарем та продавцем-консультантом. Вони добре розуміються на м'ясі та субпродуктах. Іноді покупець приходить до магазину, бажаючи купити «щось» на вечерю, проте ще не визначився, що саме йому потрібно. Він може підійти до сомельє та запитати, наприклад, що той може порадити приготувати для сім'ї з трьох людей. Сомельє запропонує покупцю кілька варіантів рецептів та підбере необхідні продукти. Це як особистий кухар для сім’ї, якому можна ставити різні запитання щодо м'ясної продукції», — резюмував Алекс Юсупов.
Читати також: Головний агроном МХП-Агрокряж розповів про особливості навчання фахівців компанії
Поділитися
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.