Вітаємо з днем HR-менеджера!

В Україні 16 вересня професійне свято відзначають спеціалісти у галузі управління персоналом. 

AgroRobota.com.ua бажає всім HR-менеджерам поваги від керівників і співробітників, взаємопорозуміння в колективі та підтримки колег! Міцного здоров'я, сімейного затишку, надійних друзів, цікавих нових проектів й оптимізму!

Сподіваємося, що ви й надалі з високою відповідальністю та сумлінням виконуватимете поставлені перед вами завдання, дбатимете про нові професійні здобутки, а ваші зусилля винагороджуватимуться щирою вдячністю.

Тримайте подарунок від нашої команди — дайджест гарячих вакансій для спеціалістів управління персоналом.

HR-менеджер

Компанія «Спектр-Агро» запрошує до своєї команди HR-менеджера. Вакансія відкрита у м. Обухів.

Кандидати на цю посаду повинні мати вищу освіту, досвід розробки HR-процесів, навчальних програм і проведення тренінгів від 3 років, знання та розуміння специфіки навчання персоналу, володіння методиками оцінки ефективності навчання.

Основні обов’язки:

  • розробка і впровадження HR-процесів;
  • адаптація нових співробітників, запуск проекту навчання з «0»;
  • розробка і написання методичних матеріалів, тренінгів та їх проведення;
  • проведення оцінки співробітників за результатами навчання;
  • розробка планів роботи навчання на місяць, квартал, рік;
  • участь у розробці корпоративної культури компанії.

Конкурентний рівень заробітної плати (за співбесідою). Офіційне працевлаштування. Резюме надсилати із фотографією.

Відправити резюме

Регіональний менеджер з персоналу

Група компаній «Асканія FMCG» запрошує на роботу регіонального менеджера з персоналу.

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи в рекрутингу від 2-х років;
  • відмінні комунікативні навички;
  • практичні навички використання ефективних методів та інструментів пошуку та підбору персоналу;
  • бажання розвиватися в сфері HR.

У функціональні обов'язки входить комунікація з регіональними підрозділами стосовно потреб в персоналі, пошук персоналу і проведення первинних співбесід, прийом на роботу нових співробітників і супровід процесу їх адаптації, ведення звітності, участь в інших HR проектах.

Роботодавець гарантує офіційне працевлаштування. Зарплата договірна. Компенсація проїзду і витрат на мобільний зв'язок. Офіс розташований за адресою Бориспільське шосе 41В (Проліски). Організовується безкоштовна корпоративна розвозка.

Надіслати резюме

Менеджер з персоналу

Компанія «Агротек» шукає людину, яка вміє будувати позитивні відносини й надихати людей, на посаду менеджера з персоналу.

Майбутній співробітник повинен мати досвід роботи в рекрутингу, зокрема, закриття вакансій різних рівнів посад, а також уміння проводити інтерв'ю за компетенціями.

Основні завдання:

  • складання оригінальних описів вакансій;
  • проведення телефонних та особистих інтерв'ю по регіонах;
  • адаптація персоналу і робота з наставниками;
  • робота з ВНЗ і ярмарками вакансій;
  • готовність до відряджень;
  • аналіз ринку праці, ведення звітності;
  • підтримка корпоративної культури та іміджу компанії «Агротек».

Вакансія відкрита у м. Підгородне (Дніпропетровська область). Зарплата договірна. Компанія надає корпоративний транспорт.

Деталі вакансії

Менеджер з підбору персоналу

«Концерн Хлібпром» оголосив конкурс на заміщення посади менеджер з підбору персоналу. Вакансія відкрита у м. Львів.

Очікуються резюме від кандидатів, які мають вищу освіту, досвід роботи на аналогічній посаді від 1 р. Необхідні вміння працювати з різноплановими вакансіями одночасно й високі комунікативні здібності.

Основні обов'язки:

  • пошук і оцінка кандидатів;
  • проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід, організація співбесід з замовниками вакансій;
  • ведення бази кандидатів;
  • участь у додаткових проектах.

Компанія пропонує офіційне працевлаштування згідно з КЗпП, достойну заробітну плату, навчання та розвиток. Скорочений робочий день у п'ятницю до 16:00.

Відгукнутися на вакансію

Фахівець з адаптації персоналу

Агрохолдинг МХП відкрив у Києві вакансію фахівця з адаптації персоналу.

Вимоги до кандидата:

  • практичний досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
  • відмінні усні, письмові і міжособистісні навички спілкування;
  • знання MS Office на високому рівні;
  • готовність до відряджень (50% робочого часу).

Основні обов'язки:

  • адаптація існуючого процесу onboarding та адаптації нових співробітників, менеджмент запуску процесу в регіонах;
  • менеджмент реалізації процесу onboarding та адаптації, аналіз результатів та коригування/вдосконалення процесу з урахуванням потреб;
  • кураторство реалізації комплексної програми наставництва в регіонах;
  • розробка методичних матеріалів.

Роботодавець пропонує:

  • офіційне працевлаштування;
  • конкуренту заробітну платню;
  • сучасний офіс формату Open space 2.0;
  • доступ до сучасної digital-платформи розвитку з електронною бібліотекою найкращої бізнес-літератури, online-майстерками та розвиваючими курсами;
  • корпоративний трансфер від чотирьох станцій метро (Житомирська, Видубичі, Виставковий центр і Дніпро) та ж/м Троєщина;
  • сучасний корпоративний спортзал, стоматологічний та медичний кабінети у межах офісу та багато інших речей, покликаних турбуватися про комфорт та здоров'я наших співробітників.

Подробиці вакансії

Нові вакансії