Вакансії: актуальні пропозиції для ТОП-менеджерів
Гарний керівник той, хто знає, що головне надбання і ресурс — це його співробітнки. ТОП-менеджери не лише виконують роль адміністратора, а, насамперед, є лідерами, які спрямовують сили, знання і енергію підлеглим на виконання роботи з максимальною відданістю. Саме таких «мудрих голів» чекають у агросекторі. Якщо впевнені, що впораєтеся, надсилайте резюме!
Керівник відділу продажів
Компанія SmartFarming відкрила у Києві вакансію керівника відділу продажів і чекає кандидатів, які мають успішний досвід в управлінні продажами, проектами та складними угодами, вміють формувати плани продажів, контролювати і координувати роботу співробітників, працюють із CRM-системою Creatio (Bpm'online), розуміють ключові тренди AgTech і працювали у аграрній сфері більше 2 років, готові до відряджень.
На цій посаді необіхдно:
- залучати клієнтів з агросектору до впровадження передових технологій з підвищення ефективності бізнесу;
- здійснювати контроль та координацію роботи співробітників;
- формувати план продажів та контролювати його виконання;
- розробляти та впроваджувати нові методології продажів, системи мотивації.
Вакансія відкрита у Києві. Зарплата: ставка + бонуси. Повна компенсація витрат. Навчання за рахунок компанії, участь у профільних семінарах, конференціях тощо.
Подробиці вакансії
Начальник департаменту з комерційних питань та логістики
Агрогрупа «Агрейн» відкрила нову вакансію і запрошує на роботу начальника департаменту з комерційних питань та логістики.
Кандидати на цю посаду повинні мати вищу освіту, досвід роботи від 5 років в транспортно-логістичних компаніях, знання зернового ринку, навички роботи з ПК (MS Office, Cropio, Wialon) і водійські права.
Обов'язки:
- управління логістичними процесами підприємства;
- аналітика бізнес-процесів і підготовка пропозицій щодо їх оптимізації;
- формування оптимальних маршрутів;
- організація і контроль безперебійної роботи власного і найманого транспорту;
- контроль взаєморозрахунків, своєчасного виконання договірних зобов'язань;
- робота з клієнтами та залучення нових;
- участь у тендерах.
Вакансія відкрита у м. Київ, але треба бути готовим до відряджень по Україні. Зарплата на випробувальному терміні 30 000 грн, після — за результатами співбесіди. Компанія сплачує мобільний зв'язок.
Надіслати резюме
Начальник відділу бухгалтерського, податкового контролю і МСФЗ
Агрогрупа «Агрейн» запрошує на роботу начальника відділу бухгалтерського, податкового контролю і МСФЗ.
Вимоги до кандидатів:
- вища економічна освіта (облік і аудит, фінанси), САР, додаткові сертифікати є перевагою;
- досвід роботи від 3-х років;
- відмінні знання бухгалтерського та податкового законодавства України, МСФЗ;
- навички роботи з ПК: MS Office, просунутий користувач 1-С 8.2., Медок, Клієнт-банк;
- знання англійської мови не нижче Upper-intermediate;
У обов'язки входить надання методичної допомоги та контроль роботи бухгалтерій с/г підприємств, координація роботи зовнішнього аудитора, податкове планування і трансферне ціноутворення, підготовка звітності, впровадження автоматизованої фінансової звітності.
Вакансія відкрита у Києві, але будуть відрядження по Україні. Зарплата договірна (за результатами співбесіди). Роботодавець компенсує оплату мобільного зв'язку.
Відгукнутися на вакансію
Комерційний менеджер
Агрохолдинг «Агрокомодітіз» шукає комерційного менеджера. Вакансія відкрита у м. Одеса.
Майбутній співробітник повинен бути впевненим користувачем Microsoft Office (Excel, Word), вміти працювати з В1С: 8, знати ринок зернових і олійних культур, мати досвід роботи в закупівлях і продажах, знати англійську мову на середньому рівні.
У обов'язки комерційного менеджера входить:
- ведення переговорів;
- контроль дебіторської заборгованості;
- укладання контрактів;
- пошук товару, робота з постачальниками;
- робота з базою постачальників;
- реалізація товару на внутрішньому ринку.
Рівень зарплати — за результатами співбесіди. Офіційне оформлення. Графік роботи: пн-пт з 9.00 до 18.00.
Відправити резюме
Регіональний директор з продажів
«Тімак Агро Україна» шукає у м. Донецьк регіонального директора з продажів.
Вимоги до кандидата:
- аграрна освіта;
- досвід роботи менеджером з продажу та досвід управління командою мінімум 2 роки;
- обов'язково мати водійські права.
Посадові обов'язки:
- комунікація з партнерами та клієнтами;
- збільшення продажів відповідно до цілей Business Units;
- розробка та реалізація бізнес-плану розвитку території;
- звітність;
- відрядження.
Роботодавець гарантує конкурентну зарплату та привабливу систему преміювання, надає компенсаційний пакет і корпоративний автомобіль.
Відгукнутися на вакансію
Поділитися
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.