У МХП розповіли про структуру штату агрокомерційного департаменту

Керівник управління продажів агрокомерційного департаменту МХП Юрій Шлончак в інтерв'ю Latifundist.com зазначив, що ключовим фактором успіху в роботі є постійна комунікація між різними підрозділами компанії і наявність команди професіоналів. Ці два фактори сприяють успішній реалізації всіх намічених планів. 

Штат співробітників управління закупівель налічує 30 осіб. Починаючи з 2014 р. підходи до закупівель в агрохолдингу кардинально змінилися. Тепер замість того, щоб менеджер «стрибав» з регіону в регіон і вишукував пропозиції, вони закріплені за певними районами на постійній основі. В середньому припадає по 8 районів на кожного — приблизно 200-400 сільгоспвиробників. За останній рік партнерами стали 2026 сільгоспвиробників. Керівник управління закупівель Григорій Копілевич забезпечуючи ефективне і безперебійне постачання зернових і олійною сировиною. 

За словами керівника управління продажів Юрія Шлончака, спочатку команда його підрозділу, що відповідає за реалізацію продукції, була меншою. Але зі збільшенням продуктової лінійки, базисів і складності контрактів, довелося розширитися і змінити структуру. Так з'явилася існуюча структура управління, яка складається з декількох відділів.

«У нашій команді не зовсім класичний відділ продажів. Це свого роду мікс вертикальної і горизонтальної систем управління. Зерно, рослинні олії і продукти рендеринга виділені у відділи з управлінською вертикаллю. Шрот, молоко, ВРХ, нішеве зерно, побічні продукти, комбікорм закріплені за профільними фахівцями. Спеціаліст відповідає за певну лінійку продуктів від А до Я. Обидві системи працюють добре, якщо збігаються темперамент команди і завдання кожного з процесів», — зазначив Юрій Шлончак.

Всього у команді Юрія Шлончака 16 профільних фахівців, об'єднаних в команди за напрямками: рослинні олії, зерно і олійні, продукти рендеринга, продукція краш-заводів, молоко і ВРХ, комбікорм.

«Я переконаний, що довіра — запорука ефективної роботи в команді, адже воно дозволяє швидше обмінюватися інформацією і приймати рішення. У роботі нашого департаменту це відчувається особливо гостро. Наприклад, робота двох ключових управлінь — закупівель і продажів — без щільної крос-комунікації практично неможлива. Дуже радий, що в моїй команді з довірою проблем немає», — заявив директор агрокомерційного департаменту МХП Сергій Доброгорський.

Нові вакансії

Ukrlandfarming, Дубно
Договірна
Ukrlandfarming, Житомир
Договірна
Ukrlandfarming, Київ
Договірна
Луї Дрейфус Компані Україна, Гайсин
Договірна
Луї Дрейфус Компані Україна, Гайсин
Договірна
Луї Дрейфус Компані Україна, Гайсин
Договірна