ТОП вакансій у сфері продажів
Пам'ятаєте цитату засновника компанії Dell Майкла Делла «Клієнт не може бути просто задоволений. Клієнт повинен бути в захваті!»? Якщо погоджуєтеся з цією думкою, то вакансії у сфері продажу в агробізнесі — саме для вас!
Менеджер з продажу
Компанія UKRAVIT шукає в команду у м. Горохів (Волинська область) менеджера з продажу, регіонального представника ЗЗР та мікродобрив у Луцьк
Яким бачать ідеального кандидата:
- вища агрономічна освіта;
- досвід роботи в прямих продажах агропродукції;
- володіння ПК на рівні впевненого користувача;
- наявність посвідчення водія, досвід водіння автомобіля категорії В;
- налагоджена мережа контактів з реальними покупцями буде додатковою перевагою.
Основний функціонал майбутнього колеги:
- забезпечення виконання планів продажів;
- пошук потенційних клієнтів на ввіреній території;
- повний супровід клієнта;
- отримання замовлень і розподілення серед регіональних дистриб’юторів згідно з вибором фермерів;
- закриття рахунків по дебіторській заборгованості підтримка і оновлення даних в системі CRM;
- вирішення претензій із власними клієнтами та інформування відділу технічної підтримки.
Роботодавець гарантує достойну заробітну плату, офіційне працевлаштування, медичне страхування. Надається корпоративний автомобіль, компенсація ПММ, комп’ютер та корпоративний мобільний телефон.
Відправити резюме
Менеджер з продажу
У зв’язку з розширенням компанія «АНКАР-АГРО» відкрила вакансію менеджера з продажу.
Вимоги до кандидата:
- обов’язковим є успішний досвід роботи на аналогічній посаді;
- грамотна письмова та усна мова;
- вільне володіння ПК;
- навички ведення перемовин;
- навички холодних дзвінків.
Що потрібно робити:
- комунікація з покупцями;
- ведення та систематизація клієнтської бази в CRM-системі;
- підтримання контактів із постійними клієнтами, контроль актуальності договорів з ними;
- організація документальної роботи по відвантаженню товарів за замовленнями;
- ведення дебіторської заборгованості;
- організація маршрутів з доставки товарів покупцям, супровід доставки товару автотранспортом компанії, клієнтам на ввіреній території;
- участь у профільних виставках та інших маркетингових заходах;
- виконання плану.
Місце роботи — м. Київ, 300 м від м. Нивки. П’ятиденний робочий тиждень, 08:00 — 17:00. Випробувальний термін — 1−3 місяці. Зарплата: ставка +% від продажів + бонуси.
Подробиці вакансії
Менеджер з продажів
Компанія SmartFarming відкрила у Сумах вакансію менеджерів з продажу.
Кандидатам необхідно мати успішний досвід проектних продажів та керування складними угодами, досвід роботи із CRM-системою Bpm’online, розуміти ключові тренди AgTech, мати посвідчення водія категорії В (наявність власного автомобіля буде перевагою).
На цій посаді необхідно:
- залучати клієнтів;
- керувати угодами з продажу;
- консультувати клієнтів щодо продуктів та послуг;
- вибудовувати комунікації з ключовими клієнтами;
- розвивати та підтримувати довготривалі відносини з партнерами.
Роботодавець пропонує офіційне працевлаштування і можливості та середовище для професійного і особистого зростання. Повна компенсація витрат, пов’язаних із веденням професійної діяльності, а також навчання за рахунок компанії.
Зарплата — наявність фіксованої ставки та системи бонусів.
Відгукнутися на вакансію
Менеджер з продажів
Компанія-дистриб'ютор лідерів ринку засобів захисту рослин і насіння овочевих культур «Агро Хім» запрошує до співпраці менеджера з продажів.
Для того, щоб стати членом команди, необхідно мати досвід роботи на ринку ЗЗР і комунікації з клієнтами, а також володіти навичками роботи з 1С й офісними програмами.
Менеджер веде базу клієнтів, виконує план продажів і будує відносини з новими партнерами.
Вакансія відкрита у Києві. Офіс у р-ні ЖК «Комфорт Таун». Офіційне оформлення. Оплата: ставка +% від продажів.
Надіслати резюме
Менеджер з продажу
Компанія «СЕЛМ АГРО» шукає менеджера з продажу запасних частин до с/г техніки.
Серед вимог до кандидата — досвід роботи у сфері реалізації запчастин до с/г техніки, водійське посвідчення категорії В, знання ПК — впевнений користувач, знання офісних програм, 1С.
Обов’язки:
- виконання поставлених планів продажів і завдань;
- реалізація запасних частин до с/г техніки;
- ведення переговорів з клієнтами;
- розвиток активної клієнтської бази;
- оформлення документації в 1С.
Вакансія відкрита у м. Хмельницький. Зарплата договірна (8 000 – 20 000 грн (оклад)+ % + бонуси). Відшкодування витрат за використання власного автомобіля. Навчання за рахунок компанії (тренінги, курси, семінари). Графік роботи пн. — пт. з 8.30 до 17.00; субота (у разі необхідності) з 9.00 до 13.00.
Відправити резюме
Поділитися
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.