Торік МХП інвестував у проєкти корпоративної соціальної відповідальності 200 млн грн
У 2020 році агрохолдинг МХП спрямував на проєкти корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) понад 200 млн грн.
Про це повідомляє прес-служба МХП.
Найбільшу увагу МХП приділяв напрямку соціально-культурної сфери, куди були спрямовані 77% коштів. Так, на допомогу державі та громадам у боротьбі з коронавірусом було виділено понад 85 млн грн, на реалізацію сталих соціальних проєктів направили майже 35 млн грн, 13 млн грн пішли на підтримку навчальних закладів тощо.
Загалом у 2020 році були реалізовані близько 500 КСВ-проєктів. Проведені 3 конкурси мікрогрантів, зокрема національний конкурс «Час діяти, Україно!», 60 переможців якого отримали до 50 тис. грн на реалізацію своїх ініціатив.
«2020 рік усім приніс неочікуваний сюрприз у вигляді жорсткого карантину. На перший погляд, КСВ-діяльність також мала б залягти на дно і чекати кращих часів. Які контакти з громадами, реалізація проєктів, коли громадськість вимушена була закритися вдома від страху захворіти на коронавірус? Але ми відкрили для себе новий інструмент вирішення суспільних проблем — в одній з областей, де веде свою діяльність МХП, створили платформу «Спільнодія Черкащини: здолати COVID-19», завдяки якій об’єднали зусилля бізнесу, влади та громади для допомоги лікарням регіону. Спільно нам вдалося зібрати близько 20 млн грн на боротьбу з коронавірусом», — розповіла директорка БФ «МХП — Громаді» Тетяна Волочай.
Також за останній рік інвестиції МХП у сфері співпраці з партнерськими організаціями зросли на 25%. Розвиток цього напряму є пріоритетом у КСВ-діяльності компанії у 2021 році.
За словами заступника голови правління МХП з корпоративної соціальної відповідальності Ігоря Лещенка, мета у цьому році — збільшити участь міжнародних донорів у житті громад, де присутні потужності МХП. Всі практичні дії націлені на сприяння активності людей, які там проживають.
Читати також: Юрій Косюк увійшов в ТОП-100 найвпливовіших людей України.
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.