Департамент розвитку бізнесу клієнтів МХП очолив Дмитро Морозов
Керівництвом компанії МХП було прийнято рішення переформатувати Департамент комерції на Департамент розвитку бізнесу клієнтів. Очолив новий напрям в компанії Дмитро Морозов, який раніше керував управлінням по роботі з франчайзі.
Про це повідомила прес-служба МХП.
Ключовий вектор роботи цієї функції — розвиток бізнесу клієнтів МХП. Холдинг прагне будувати довгострокові плани розвитку спільного бізнесу з партнерами, що є взаємовигідним явищем та конкурентною перевагою на ринку. Тому створення такого підрозділу є цілком обґрунтованим та логічним рішенням.
Дмитро має більш ніж 13-річний досвід роботи в FMCG компаніях на керівних посадах у сфері комерції та трейд-маркетингу. Під його керівництвом команда управління по роботі з франчайзі запустила проєкт «М’ясомаркет» та в рекордно короткі терміни відкрила понад 60 точок цього формату.
«Ми відкрили внутрішній та зовнішній конкурс для закриття вакансії директора із залученням агентства з підбору топменеджменту. Було проведено ряд інтерв’ю із зовнішніми кандидатами, детально вивчено ринок. Однак, ми врахували результати у напрямі франчайзингу та дійшли висновку, що найвдалішим варіантом для цієї ролі стане Дмитро Морозов. Відтоді, як Дмитро приєднався до команди МХП у лютому минулого року, значно покращились відносини з франчайзі, що було однією з ключових його задач. За цей період індекс NPS, що оцінює лояльність партнерів, зріс більше, ніж удвічі. Я радий, що саме внутрішній кандидат виявився найсильнішим серед усіх. Приклад Дмитра вкотре доводить, що МХП — це світ можливостей. Кожен, хто готовий докладати зусилля заради спільної мети та робить це ефективно, має шанс досягти великого успіху в нашій компанії», — прокоментував заступник Голови правління, директор департаменту з організаційної ефективності та управління персоналом Андрій Булах.
Серед першочергових задач на новій посаді Дмитро Морозов відмітив наступні:
- Переформатування команди під нові цілі, що стоять перед департаментом, у контексті переосмислення його ролі в компанії.
- Розвиток відносин із замовниками, враховуючи філософію роботи нового напряму.
- Продовження трансформації роботи напряму, враховуючи його нову філософію та працюючи в тісній взаємодії з іншими підрозділами компанії над розвитком кулінарного вектора.
Читати також: Бренд-шеф МХП розповів про посадові обов’язки м'ясного сомельє
Не пропусти останні новини! Підписуйся на наші соціальні мережі.